معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه گفت: بهانه کمبود منابع مالی در ارتباط با مناسب‌سازی نکردن محیط کاری اداره‌ها برای تردد معلولان، قابل پذیرش نیست.

مناسب سازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سروش گرمسیری نژاد روز شنبه ۹ آذر در جلسه کمیته مناسب‌سازی این شهرستان افزود: دلایل اداره‌هایی که تاکنون به ایجاد رمپ در محیط کاری خود اقدام نکرده‌اند باید بررسی و به فرمانداری گزارش شود.

وی اضافه کرد: در صورتیکه این اداره‌هادلایلی مبنی بر کمبود منابع مالی مطرح کردند قابل قبول نیست زیرا احداث رمپ هزینه زیادی ندارد.

گرمسیری نژاد اظهار داشتت: معلولان به عنوان عضو جامعه دارای جایگاه و حق استفاده از خدمات و فضاها هستند و نباید مشکلی در این زمینه داشته باشند.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: دستگاه‌های اجرایی که در جلسه مناسب سازی دعوت شده اما شرکت نکردند باید دلایل خود را اعلام کنند.

وی بیان کرد: بهزیستی بازدید از اداره‌هایی که محیط را مناسب سازی کرده‌ اما استانداردهای لازم را رعایت نکرده‌اند در دستور کار قرار دهد.

رئیس بهزیستی گناوه گفت: این جلسه با دستور کار بررسی مصوبه‌های قبل و ارایه گزارش توسط روسای اداره‌هایی که اقدام به مناسب‌سازی نکرده‌اند، برگزار شده‌است.

مختار حمیدی افزود: براساس تصمیم اتخاذشده در کمیته مناسب‌سازی در فرمانداری به اداره‌ها و موسسه‌هایی که هنوز رمپ ایجاد نکرده‌اند اعلام و نتیجه آن گزارش شده‌است.

وی اظهارداشت: باتوجه به گردشگر پذیربودن این شهر، باید مناسب‌سازی و گذر مناسب در بازار و پارک‌ها برای معلولان فراهم شود.

رئیس بهزیستی گناوه گفت: برای حضور معلولان در سطح جامعه باید زمینه‌های لازم فراهم شود تا ضمن استفاده از ظرفیت‌های آنها به حل بسیاری از مشکلات آنان کمک کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

کد خبر 466642

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha