شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در رقابت‌های آسیا- اقیانوسیه، مسابقات قایقرانی ماراتن و تور ایرانی تنیس روی میز اخبار کوتاه امروز (۹ آذر) است.

بسكتبال با ويلچر بانوان
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات AOZ  مقابل تیم کامبوج به برتری رسید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در دومین روز از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا، اقیانوسیه تایلند ۲۰۱۹، تیم ملی بانوان کشورمان در نخستین گام خود به مصاف تیم کامبوج رفت و با نتیجه ۴۰ بر ۲۲ به پیروزی رسید.

تیم ملی بانوان کشورمان روز دوشنبه (۱۱ آذر) در دومین دیدار خود به مصاف تیم هند می‌رود.

این دوره از مسابقات با حضور ۸ تیم در بخش بانوان و ۱۴ تیم در بخش مردان تا ۱۶ آذر ماه به میزبانی شهر پاتایا ادامه دارد.

  • مسابقات قایقرانی ماراتن به مناسب روز نیروی دریایی ارتش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، به مناسبت سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسابقه قایقرانی ماراتن به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد و پاروزنان مسافت بندرعباس تا جزیره قشم را به صورت رفت و برگشت پارو زدند و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

در این مسابقه که در سطح نیروهای مسلح و کشوری برگزار شد، ۱۴ تیم از نیروهای مسلح و همچنین تیم‌هایی از استان‌های نزدیک به هرمزگان حضور داشتند.

در پایان محمدرضا صیادمومن از منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) انزلی به مقام قهرمانی رسید و محمد قهرمانی و ابراهیم قانونی از منطقه یکم نیروی دریایی دوم و سوم شدند.

در رده‌بندی تیمی این مسابقه نیز که با هدف ارتقا آمادگی جسمانی و رزمی کارکنان نیروهای مسلح برگزار شد، منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) انزلی، تیم الف ملوان منطقه یکم دریایی امامت و تیم ب ملوان منطقه یکم دریایی امامت به ترتیب اول تا سوم شدند.

  • قهرمانی مریم فرعی در دور سوم تور ایرانی بزرگسالان بانوان کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در پایان سه روز رقابت نمایندگان استان‌های مختلف در دور سوم تور ایرانی بزرگسالان بانوان کشور به میزبانی استان البرز، مریم فرعی سکوی قهرمانی را به نام خود کرد.

رقابت‌ها در مرحله نیمه نهایی با روبرویی چهار نماینده استان میزبان در مقابل هم آغاز شد. مریم فرعی در مصاف با پریناز حاجیلو با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و در دیگر بازی فاطمه جمالی‌فر با نتیجه مشابه مینا پورموسوی را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

در جدال دور پایانی این مریم فرعی بود که با برتری ۴ بر ۲ بر فاطمه جمالی‌فر به عنوان قهرمانی دست یافت. بدین ترتیب جمالی‌فر بر سکوی دوم ایستاد و مقام سوم مشترک از آن پریناز حاجیلو و مینا پورموسوی شد.

کد خبر 466613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha