آوار شدن ساختمان مسکونی قدیمی بر سر دو رهگذر، آتش‌نشانان را به بزرگراه نواب کشاند.

آوار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پس از رخداد این حادثه و تماس‌های زیاد همسایگان با سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش‌نشانان ۳ ایستگاه ۵ و ۵۲ به همراه گروه امداد و نجات ایستگاه یک با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه‌شب گذشته به عازم بزرگراه نواب، خیابان جوانمرد شدند.

علیرضا جبارزاده، معاون منطقه ۵ عملیات که به همراه آتش‌نشانان در محل حادثه حضور داشتند، در این باره اظهار کرد: دو بانوی ۲۰ و ۴۰ ساله در حال عبور از معبر عبوری در مجاورت یک ساختمان دوطبقه مسکونی قدیمی بودند که به یکباره به علت فرسودگی سازه، ساختمان به طور کامل تخریب و قسمتی از دیوارها بر روی این دو عابر آوار شد.

جبارزاده ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی بی‌درنگ جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و بلافاصله گروه امداد و نجات، مشغول آواربرداری از محل محبوس‌شدگان از زیر آوار شدند و گروه دیگری از آتش‌نشانان نیز با نصب نوار خطر با توجه به احتمال ریزش قسمت‌های دیگر ساختمان، از رفت و آمد شهروندان در اطراف محل حادثه جلوگیری کردند.

معاون عملیات منطقه ۵ خاطرنشان کرد: با تلاش همه‌جانبه آتش‌نشانان هر دو بانو در حالی که از قسمت‌های مختلف بدن دچار آسیب شده بودند، زنده از زیر آوار خارج شدند و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به همسایگان، محل حادثه را برای بررسی و اقدامات بعدی به عوامل شهرداری تحویل دادند.

کد خبر 466603

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha