فرمانده انتظامی البرز گفت: سردسته باندی که به صورت گسترده اقدام به وارد کردن گوشی‌های قاچاق کرده بود، توسط پلیس البرز در تهران شناسایی و در یک اقدام غافل‌گیرانه دستگیر شد.

سردار عباسعلی محمدیان

به گزارش همشهری آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز با انجام اقدامات پلیسی از فعالیت اعضای باند قاچاق گوشی‌های تلفن همراه مطلع شدند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی ماموران، محرز شد اعضای باند قاچاق گوشی‌های تلفن همراه با استفاده از اطلاعات و مشخصات هویتی و گذرنامه افرادی که در زمان اربعین حسینی به سفر عتبات عالیات اعزام شده بودند، اقدام به واردات گوشی‌های قاچاق و سپس رجیستری آن‌ها کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و سردسته باندی را که به صورت گسترده اقدام به وارد کردن گوشی‌های قاچاق کرده بود، در تهران شناسایی کردند. مأموران با دریافت نیابت قضائی به مغازه موبایل‌فروشی نامبرده اعزام و در یک اقدام غافل‌گیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

سردار محمدیان بیان کرد: در بازرسی از مغازه موبایل‌فروشی، ۶۰ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد و در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان این که طبق نظر کارشناسان، ارزش تقریبی این محموله ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: اقدامات تکمیلی برای شناسایی شرکت‌های واردکننده گوشی‌های قاچاق و همچنین شناسایی افرادی که اقدام به فعال کردن گوشی‌های قاچاق کرده‌اند، در حال انجام است.

کد خبر 466593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha