شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: به دنبال این هستیم که تا پایان سال جاری ۲۰ نقطه حادثه‌خیز را در جاده‌های استان حذف کنیم.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عارف امرایی امروز(شنبه) با بیان این مطلب، اظهار داشت: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط پلیس راهور و اداره کل راهداری لرستان طی دو سال گذشته بیش از ۱۱۸ نقطه حادثه‌خیز در سطح جاده‌های استان شناسایی شد.

 وی بابیان اینکه بیشترین تصادفات استان در این نقاط اتفاق می‌افتد، افزود: برای کاهش تلفات انسانی و مادی بایستی این نقاط را اصلاح کنیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: سال گذشته با تأمین اعتبار توانستیم ۲۰ نقطه حادثه‌خیز را در جاده‌های استان حذف کنیم.

امرایی با اشاره به اینکه امسال با توجه به وقوع سیل با مشکلات زیادی در این حوزه روبرو بودیم، تصریح کرد: اما با تمامی مشکلات به دنبال این هستیم که تا پایان سال جاری ۲۰ نقطه حادثه‌خیز دیگر را حذف کنیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی برای رفع نقاط حادثه‌خیز لرستان، ۱۲ میلیارد تومان اعتبار مصوب کرده است.

کد خبر 466580

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha