معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اعطای مجوز به اعتراض‌های قانونی گفت: ۹ محل به اعتراض‌های قانونی احزاب و گروه‌ها در تهران اختصاص پیدا می‌کند.

استانداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، شکرالله حسن‌بیگی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: در ساعات اولیه وقتی مردم شعارها را دیدند صف خود را از آشوبگران جدا کردند چرا که عده‌ای به بهانه‌ گران شدن بنزین دست به تخریب اموال و اماکن عمومی زدند و دستگیری‌هایی که انجام شده نشان می‌دهد سردمدار جریان این آشوب‌ها از اراذل و اوباش بودند. همچنین طبق اخبار ۷۰ نفر از آنها از اتباع بیگانه بودند که می‌خواستند از این شرایط سوءاستفاده کنند و با ورود به موقع نیروی نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج موفق نشدند به اهداف خود برسند.

وی تاکید کرد: دشمنان وقتی دیدند تحریم‌های شدید اثری نداشته، دنبال توطئه‌های دیگر رفتند و از موضوع بنزین سوء استفاده کردند که به اهداف خود نرسیدند. از این‌ رو، وحدت و همگرایی که در این چند روز بین مسئولان استان و شهرستان‌ها و مردم بود باید همچنان تداوم داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران ضمن اعلام موافقت با اعتراض‌های قانونی افزود: هر فردی که خواهان تجمع است و می‌خواهد به موضوعی در چارچوب قانون اعتراض داشته باشد، ما در قالب قانون مجوز می‌دهیم و در همین راستا ۹ محل در شهر تهران و در شهرستان‌ها هم با نظر شورای تامین برای این اقدام اختصاص پیدا می‌کند اما خط قرمز ما امنیت است و در مورد امنیت با کسی شوخی نداریم.

حسن‌بیگی تصریح کرد: اگر احزاب و گروه‌ها بخواهند در چارچوب موازین قانونی اعتراض داشته باشند می‌توانند از این مکان‌ها استفاده کنند. به علاوه باید قدر مردم را بدانیم؛ مردم با همه سختی‌ها از نظام دفاع می‌کنند و وظیفه ما خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم است. مسئولان برای پیشرفت و توسعه شهرستان دنبال سرمایه‌گذار باشند تا مشکلات شهرستان با کمک خیران و مردم برطرف شود.

کد خبر 466537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha