جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

ملکه انگلیس به دلیل سن بالا ممکن است تاج و تخت را طی یک سال و نیم آینده به پسرش واگذار کند.

اليزابت چارلز

به گزارش همشهری آنلاین، این خبر را The Sun منتشر کرده است از این روی خیلی نمی‌توان به صحت آن اطمینان کرد ولی موضوع واگذاری تاج و تخت در انگلیس مدتی است که مطرح می‌شود به ویژه حضور کمرنگ ملکه در مراسم‌های مختلف به این موضوع بیشتر دامن زده است.

در ادامه این گزارش که اسپوتنیک به نقل از این نشریه انگلیس منتشر کرده آمده است: به گفته منبع این خبر، ملکه الیزابت که در آستانه ۹۵ سالگی خود قرار دارد، تاج و تخت را ترک می کند. همچنین اعلام شده که او واگذاری اختیارت خود به پسرش را به صورت غیر رسمی آغاز کرده است.

این امر با توجه به اینکه در اکثر مراسم چارلز، به جای ملکه الیزابت حاضر می شود بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شود. اگرچه ملکه الیزابت هنوز در برخی دیدارها شخصا حاضر می‌شود، اما او تعداد این دیدارها را کاهش داده است و بیشتر در قلعه وینزر حضور دارد.

براساس این خبر، ملکه الیزابت دوم در سال ۲۰۱۸ در ۲۸۲ مراسم حضور داشته و در سال ۲۰۱۶ الیزابت دوم در ۳۳۲ و چارلز در ۵۰۷ مراسم شرکت کرده است.

برنامه پادشاهی چارلز مدتی است که آغاز شده و ادامه دارد و این منبع تأکید می‌کند که این جابجایی کاملاً روشن است، اما تا کنون به صورت رسمی اعلام نشده است.

الیزابت دوم از سال ۱۹۵۲ ملکه بریتانیا است ...

کد خبر 466308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha