شهردار کرمان با بیان این مطلب که حدود ۶۰۰ دوربین دیگر برای حوزه‌های مختلف در شهر کرمان نیاز داریم، تصریح کرد: حدود ۸۰ دوربین دیگر به جزء این ۴۱۰ دوربین استقرار پیدا کرده، آماده اضافه‌شدن به سیستم‌های پایش تصویری شهر کرمان هستند که در ماه های آینده کار نصب این دوربین‌ها نیز به اتمام خواهد رسید.

دوربین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا،  "مهران عالم‌زاده" عصر ۷ آذرماه در آئین افتتاح طرح پایش تصویری شهرداری کرمان گفت: در سال ۹۶ و ۹۷ برای پایش تصویری اعتبارات خوبی در حدود ۱۶ میلیارد تومان اختصاص داده شده بود که ۱۲ میلیارد تومان این اعتبارات به صورت نقدی بوده است.

وی با بیان این مطلب که ۴۱۰ دوربین در شهر کرمان نصب شده است، تصریح کرد: از این ۴۱۰ دوربین؛ ۴۶ دوربین نظارتی، ۸۱ دوربین برای کنترل سرعت و ثبت تخلفات و مابقی دوربین‌ها متعلق به اتوبوسرانی، بازار، ترمینال، جایگاه‌های CNG، آتشنشانی‌ها و ... هستند.

شهردار کرمان با بیان این مطلب که حدود ۶۰۰ دوربین دیگر برای حوزه‌های مختلف در شهر کرمان نیاز داریم، تصریح کرد: حدود ۸۰ دوربین دیگر به جزء این ۴۱۰ دوربین، آماده اضافه شدن به سیستم های پایش تصویری شهر کرمان هستند که در ماه های آینده کار نصب این دوربین ها نیز به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، "محمدجواد فدایی" استاندار کرمان نیز در این آئین گفت: یکی از بهترین راهکارها برای کاهش تخلفات، راه‌اندازی سیستم های پایش تصویری است.

وی با تشریح مراحل راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در شهر کرمان ادامه داد: وقتی این اطلاع‌رسانی به صورت گسترده در سطح جامعه شود دیگر رفتارهای تجاوزگونه به حریم مردم نیز به صورت خودکار کاهش پیدا خواهد کرد.

استاندار کرمان بیان کرد: این اقدام حاصل همکاری جمعی بوده است و اگر این همکاری ادامه پیدا کند، کارهای بسیار ارزشمندی می‌توانیم در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهیم و امیدواریم فاز دوم راه اندازی این سیستم های پایش تصویری از روش BOT نیز تا پایان سال انجام شود تا بتوانیم امنیت مورد نظر جامعه را ایجاد کنیم.

کد خبر 466290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha