رئیس هیات ورزشی کارگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت‌های دارت و فوتبال دستی ویژه خبرنگاران این استان شنبه ۹ آذرماه ۱۳۹۸ به همت هیات ورزش کارگری استان، با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان و حمایت مالی بانک مهر اقتصاد در یاسوج برگزار می‌شود.

دارت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، طهمورث داستان چهارشنبه ششم آذر در نشست با رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این رقابت ها در ۲ بخش مردان و زنان ساعت ۱۵ عصر در سالن ۹ دی شهر یاسوج واقع در خیابان رجاء ۵ برگزار خواهد شد.

وی افزود: تلاش می شود تا رقابت های ورزشی بیشتری برای خبرنگاران با تعامل و همکاری سازمان بسیج رسانه استان و حمایت مالی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در ماه‌های آینده تدارک دیده شود.

رئیس هیات ورزشی کارگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جوایز ارزنده ای نیز به افراد برتر این رقابت ها از سوی بانک مهر اقتصاد در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان حامی مالی اهدا خواهد شد.  

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد  نیز گفت: افزون بر ۱۰۰ خبرنگار مرد و زن در استان فعالیت می کنند که از این تعداد حدود ۹۰ درصد عضو سازمان بسیج رسانه هستند.  

سروان پاسدار فخرالدین رضایی افزود: امید است همکاری بسیج رسانه با هیات ورزشی کارگری کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد تا خدمات بیشتر ورزشی به خبرنگاران استان ارائه شود.

 رئیس انجمن همگانی استان نیز ابراز داشت: آمادگی اجرای رقابت‌های ورزشی برای گروه های مختلف در رشته‌های متنوع را به طور کامل داریم و در طول سال برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده خواهد شد.

سید عبدالله حسینی تصریح کرد: تعامل و همکاری با سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش خواهد شد و در زمینه برگزاری رقابت های ورزشی مختلف ویژه اصحاب رسانه گام های مطلوبی برداشته می‌شود.

۲۴ انجمن ورزش کارگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۷ مورد از آن ها فعال هستند.

بیش از ۱۰۰ رسانه خبری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

به جز برخی هفته‌نامه‌ها و دو هفته‌نامه‌های کهگیلویه و بویراحمد تمامی رسانه‌های خبری این استان فعال هستند.

کد خبر 465929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha