یک روز پس از سخنان رئیس پلیس راهور ناجا درباره بی‌تاثیر بودن افزایش قیمت بنزین در کاهش مصرف، وزارت نفت اعلام کرد مصرف بنزین ۱۹ میلیون لیتر در روز کم شده است.

پمپ بنزين

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت نفت اعلام کرد با اصلاح قیمت بنزین و برقراری دوباره نظام سهمیه‌بندی، میانگین میزان مصرف بنزین از ۹۸ میلیون لیتر در روز به ۷۹ میلیون لیتر رسیده و ۱۹ میلیون لیتر کاهش یافته است. بر این اساس، میانگین مصرف بنزین از زمان آغاز اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در ۲۴ آبان تا پایان روز سوم آذر ۷۹ میلیون لیتر بوده است.

بر اساس آمار وزارت نفت، میانگین مصرف بنزین از ابتدای سال ۹۸ تا پایان روز ۲۳ آبان (پیش از اجرای طرح) حدود ۹۸ میلیون لیتر در روز بوده است. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمارهای مربوط به افزایش ۱۱ میلیون لیتری بنزین را رد و اعلام کرده میزان مصرف بنزین در روز سوم آذرماه ۷۵ میلیون لیتر ثبت شده است.

سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا روز گذشته اعلام کرده بود میانگین مصرف سوخت در روزهای اخیر و پس از گران شدن بنزین از ۹۴ میلیون لیتر در روز به ۱۰۵ میلیون لیتر رسیده و ۱۱ میلیون لیتر افزایش یافته است.

کد خبر 465679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha