مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: ۳۳۵ هزارخانواره قمی درحال حاضریارانه دریافت می‌کنند که تاکنون ۲۲۸ هزارخانوار از طرح جدید حمایت معیشتی بهره‌مند شده اند.

طرح معیشتی دولت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کاویانی با اشاره به وضعیت افرادی که تاکنون وجهی به حسابشان واریز نشده است، گفت: اینگونه افراد می‌توانند از طریق کد دستوری *۶۳۶۹# و درج کد ملی سرپرست خانوار تقاضای خود را اعلام کنند.

کاویانی ادامه داد: ۲۴ ساعت پس ار ارسال پیامک برای این افراد کد رهگیری ارسال می‌شود، پس از این مرحله افراد می‌توانند از فردا با ورود به سامانه hemayat.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند که نتیجه نهایی مشمول بودن یا نبودن در طرح حمایت معیشتی در مدت ۲۰ روز از طریق پیامک به آنان اعلام می‌شود.

وی افزود: حذف شدگان یارانه بگیر سال جاری هم پس از رفع مشکل اینترنت می‌توانند اعتراض خود را از طریق سامانه yaraneh ۱۰ پیگیری کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم یادآورشد: افراد جاماندگان از ثبت نام یا حذف شدگان یارانه بگیر سال‌های گذشته هم از اول دی ماه می‌توانند در سامانه مذکور ثبت نام کنند، همچنین مردم از مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری و سوالات خود را از طریق تلفن‌های ۳۷۷۷۷۷۱۷ و ۱۹ مطرح کنند.

کد خبر 465676

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین خدامی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    0 0
    آیا بسته معیشتی به من تعلق گرفته