رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: زمان کار روزانه بازرسان اصناف استان با توجه به تشدید نظارت‌ها از ساعت هفت و ۳۰ تا ۱۴ به ساعت هفت تا ۲۲ افزایش یافته است.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مریم عرب روز سه شنبه پنجم آذرماه افزود: طرح مدیریت مصرف و افزایش قیمت بنزین، در یک هفته گذشته تاثیری بر قیمت کالاهای تجملی و اقلام غذایی در استان نداشت.

وی بیان کرد: بر اساس پایش و ارزیابی‌های بازرسان از واحدهای صنفی، شرایط اقتصادی بازار استان بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت همانند ماه‌های گذشته است و قیمت اقلام غذایی و کالاها تغییر نکرد.

وی خاطر نشان کرد: افزایش قیمت برخی اقلام مانند سبزی و گوجه فرنگی در بازار سمنان در روزهای گذشته ارتباطی به افزایش قیمت بنزین ندارد و دلیل افزایش قیمت این اقلام غذایی بارش سنگین برف و باران در محورهای کشور و تاخیر در جا به جایی کالا است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده گران فروشی و ارایه نشدن فاکتور از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره گویا ۱۲۴ و شماره تلفن ۳۳۴۳۹۱۹۹ اطلاع دهند.

عرب اضافه کرد: بازرسی‌های میدانی کارکنان اتاق اصناف استان از بازار عرضه و تقاضای سمنان به صورت جدی رصد و ارزیابی می‌شود و مدت زمان رسیدگی به شکایات و گزارش های مردم شتاب بیشتری گرفته است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: باتوجه به فشارهای خارجی قدرت خرید مردم در سمنان کاهش یافته است و رکود در بازار حاکم است.

۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان فعال است.

کد خبر 465663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha