شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۸:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی دایی نام هادی عقیلی را از فهرست اردونشینان تیم ملی خط زد.

به گزارش ایسنا علی دایی پس از تمرین صبح شنبه 25 اسفند ملی‌پوشان در این رابطه افزود: پس از صحبت‌هایی که با باشگاه سپاهان انجام داده بودیم قرار بود عقیلی نهایتا امروز صبح به جمع نفرات تیم ملی اضافه شود که متاسفانه او نیامد و به طور اتوماتیک از ترکیب تیم ملی خط خورد.

دایی گفت: اولویت حضور در ترکیب تیم ملی با کسانی است که تیم ملی را به باشگاه‌شان ترجیح بدهند و با این وجود اعلام می‌کنم هادی عقیلی از اکنون از تیم ملی فوتبال خط خورد.

دایی همچنین درباره‌ی احتمال آزادسازی برخی بازیکنان برای حضور در باشگاه‌شان در بازی‌های لیگ و جام حذفی گفت: هیچ بازیکنی تا بعد از بازی برابر کویت از تیم ملی جدا نخواهد شد و ما آنان را در اختیار باشگاه‌شان قرار نمی‌دهیم. حتی بازیکنان استقلال که قرار است تیم‌شان روز دوشنبه مقابل راه‌آهن بازی کنند را آزاد نمی‌کنیم و آنها باید در خدمت تیم ملی باشند.

وی درخصوص برنامه‌های آتی تیم ملی اظهار کرد: تمام برنامه‌ها تدوین شده است و هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم. تیم ملی صبح شنبه اصلی‌ترین تمرین خود را در دستور کار داشت و کار اصلی ما از امروز آغاز شد.

دایی افزود: تیم ملی چهارشنبه ظهر برای بازی مقابل بحرین تهران را ترک می‌کند و پس از بازی مستقمیا به کویت می‌رود تا شش فروردین در مقابل تیم ملی کویت صف آرایی کند.

سرمربی تیم ملی افزود: تمام بازیکنان شرایط خوبی دارند و فکر می‌کنم اینها بهترین‌های ایران‌اند.

دایی در ارزیابی خود از تیم ملی فوتبال کویت گفت: شناخت کافی از تیم ملی کویت داریم و سعی می‌کنیم در فرصت باقی‌مانده مجددا فیلم‌های بیشتری از بازی‌های این تیم ببینیم تا آنالیزمان درخصوص تیم ملی کویت کامل شود.

دایی ادامه داد: بازی با بحرین پیش از دیدار برابر کویت، می‌تواند در آماده‌سازی نفرات تیم ملی موثر باشد و از این حیث ما می‌توانیم در آن بازی و تمرینات قبل و بعد از آن به شناخت بیشتری از نفرات برسیم و بازیکنان جدید بتوانند در ترکیب تیم ملی خودشان را پیدا کنند.

وی افزود: ما سعی می‌کنیم در بازی برابر بحرین از تمامی نفرات استفاده کنیم تا هم بازیکنان صدمه نبینند و هم ترکیب نهایی و اصلی برابر کویت را پیدا کنیم.

علی دایی درخصوص ملحق شدن لژیونرها به تیم ملی گفت: بعضی از بازیکنان امروز عصر به تیم ملی ملحق می‌شوند و علی کریمی از جمله افرادی است که فردا به جمع نفرات ملحق خواهد شد. همچنین درخصوص حضور آندرانیک تیموریان باید بگویم که این مساله به سرپرست تیم مرتبط است و ظاهرا فردا مشخص خواهد شد که او چه زمان می‌تواند به تیم ملی محلق شود.

کد خبر 46551

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز