افرادی که از طرح کمک معیشتی دولت بهره‌مند نشده‌اند، کد ملی خود را به عنوان سرپرست خانوار به سامانه #۶۳۶۹* ارسال کنند.

یارانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی کهکیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون حدود ۸۰ هزار نفر از افرادی که خود را واجد شرایط می‌دانستند، در این سامانه اعتراض خود را اعلام کرده اند.

میرزایی با بیان این‌که افرادی که یارانه می‌گیرند و افرادی که یارانه نمی‌گیرند ازجمله افراد مشمول این طرح هستند افزود: آن‌هایی که یارانه می‌گیرند به شرطی که جزو سه دهک بالای درآمدی نباشند، می‌توانند مشمول طرح حمایتی شوند.

او ادامه داد: افرادی که یارانه نمی‌گیرند و نتوانستند ثبت نام کنند، یا انصرافی‌هایی هستند که در دوره‌های مختلف انصراف دادند یا افرادی که تا سال ۹۵ بنا به بررسی پایگاه اطلاع رفاه ایرانیان حذف شدند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: از صبح دیروز برای یکی از اپراتورهای تلفن همراه اختلال ایجاد شده است که با پیگیری‌های انجام شده ساعت ۱۵ این مشکل رفع شد.

میرزایی افزود: مردم نگران نباشند و ۱۰ روز برای متقاضیان این طرح مهلت داده شده است.

او گفت: بعد از ۲۴ ساعت پیامکی برای سرپرستان خانوار ارسال خواهد شد که مشمول این طرح هستند یا مشمول نشده اند، سپس کد رهگیری ارسال می‌شود و از سه شنبه سامانه‌ای معرفی خواهد شد که تا ۴۸ ساعت فرصت دارند وارد این سامانه شوند.

کد خبر 465448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha