دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این استان در عملیاتی کردن پروژه مهر بر اساس ارزیابی‌های کشوری رتبه برتر را به دست آورد.  

پروژه مهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد ناصری امروز دوشنبه ۴ آذر، گفت: سامانه جامع کیفیت مدارس استان در قالب سند TQMS بر مبنای تئوری‌های ارائه شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تدوین شده که بر نحوه کیفی‌سازی تدریس و آموزش در مدارس تاکید دارد.  

وی با اشاره به اینکه در بخش آموزش متوسطه اول در اردبیل ۵۳ هزار و ۸۸۰ نفر دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند، اظهارداشت: این دانش‌آموزان در ۲۵۲ مدرسه شهری و ۳۴۴ مدرسه روستایی تعلیم می‌بینند.  

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین با بیان اینکه بیشتر مدارس متوسطه دوره اول در روستاها متمرکز هستند، گفت: در ۵۹۶ مدرسه در متوسطه دوره اول به دانش‌آموزان خدمات آموزشی ارائه می‌شود.  

وی از شرکت دانش‌آموزان اردبیل در جشنواره‌هایی نظیر خوارزمی خبر داد و بیان کرد: در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی، دانش‌آموزان اردبیل در جشنواره‌های متعدد از قبیل جشنواره نوجوان خوارزمی، ایران مهارت، خوداتکایی در مدارس شبانه‌روزی و تعالی مدیریت مدرسه شرکت کردند.  

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، مدرسه‌محوری را از سیاست‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش در راستای تحکیم مباحث آموزشی ذکر کرد و افزود: بر اساس جدول آموزشی هر مدرسه در طول سال، ۶۰ ساعت از زمان آموزشی مدارس در اختیار مدیران قرار می‌گیرد تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب نیازهای آموزشی مدرسه را مطرح کنند.  

کد خبر 465340

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha