کلینیک تخصصی مشاوره پرستاری مجتمع آموزشی- درمانی امام علی (ع) به طور هم‌زمان با پنج کلینیک پرستاری دیگر در بیمارستان‌های کمالی، شریعتی و شهید افتتاح شد.  

پرستار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایسنا، دکتر علیرضا مقصودی، رئیس مجتمع پزشکی و درمانی امام علی (ع) در حاشیه افتتاح کلینیک پرستاری این مرکز گفت: در راستای مشارکت اجتماعی سلامت و تحقق اهداف پرستار جامع‌نگر و مشارکت فعال بیمار و خانواده و جلب همکاری‌های بین‌بخشی جهت ارتقای سلامت بیماران هم‌زمان با گرامیداشت هفته ی بسیج کلینیک تخصصی مشاوره پرستاری با هدف خود مراقبتی و غربالگری بیماری‌های غیرواگیر در این مجتمع راه‌اندازی شد.  

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: در کلینیک‌های تخصصی مشاوره پرستاری، مشاوره‌ها و مراقبت‌های لازم در خصوص بیماران تنفسی، قلبی سرطان، دیابت، کودکان، زنان و زایمان و... به بیماران داده می‌شود.  

مقصودی افزود: کلیه خدمات مشاوره‌ای و غربالگری از ساعت ۸ الی ۱۴ در کلینیک‌های پرستاری به صورت رایگان ارائه می‌شود.  

رئیس مجتمع امام علی (ع) با بیان این‌که به طور همزمان با این مرکز کلینیک پرستاری در بیمارستان‌های شهید مدنی، کمالی، دکتر شریعتی، شهید رجایی و امام حسین (ع) نیز راه‌اندازی شده است، از افتتاح سه مرکز دیگر در آینده نزدیک در بیمارستان‌های استان خبر داد.  

او عنوان کرد: در این مراکز غربالگری انجام و پس از مشاوره تلفنی در صورت نیاز ارجاعات بعدی به پزشک جهت درمان انجام می‌شود.  

کد خبر 465313

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha