سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از مرگ جوانی ۱۹ ساله‌ در پی آتش گرفتن یک مغازه لاستیک‌فروشی در خیابان ستارخان خبر داد.

آتش‌سوزی - آتش‌نشانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال ملکی درباره این حادثه گفت: در پی اطلاع حادثه حریق در یک واحد صنفی به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در ستارخان، خیابان افسر اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل که یک مغازه لاستیک‌فروشی به مساحت حدود ۲۵ مترمربع بود، مشاهده شد که حریق تمام فضای داخلی این مغازه شامل همکف و نیم‌طبقه بالای آن به مساحت حدود ۹ مترمربع را در برگرفته و تعداد زیادی لاستیک هم که در این مغازه قرار داشت کاملاً در آتش سوخته است. همچنین اهالی محل که تا قبل از رسیدن آتش‌نشانان اقدام به بازکردن کرکره مغازه کرده بودند، اعلام کردند یک نفر داخل مغازه حضور دارد.

ملکی ادامه داد: در همین راستا آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه هم‌زمان با اطفای حریق، اقدامات خود برای یافتن فرد محبوس را نیز آغاز کردند که دقایقی بعد با جسم بی‌جان مردی حدوداً ۱۹ ساله در نیم‌طبقه مغازه روبه‌روشدند که با تحویل وی به عوامل اورژانس مرگ این فرد تأیید شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که علت اصلی مرگ باید از سوی پزشکی قانونی اعلام شود، گفت: شواهد حاکی از آن بود که این جوان به دلیل صدمات ناشی از سوختگی و خفگی جان خود را از دست داده است.

وی با اشاره به اقدام آتش‌نشانان در اطفای حریق اظهار کرد: عوامل آتش‌نشانی اقدام به اطفای حریق کردند و پس از ایمن‌سازی، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند؛ همچنین گروهی از کارشناسان آتش‌نشانی نیز تحقیقات خود را برای یافتن چرایی وقوع حریق آغاز کردند.

کد خبر 465268

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha