رئیس پلیس راهور فاتب محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی امروز، دوشنبه را در مناطق مرکزی پایتخت تشریح کرد.

واکنش مهماندار به ویدئو نزاع مامور راهور در بزرگراه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی امروز در پایتخت، پلیس راهور فاتب تمهیداتی را برای برقرای نظم و امنیت در پایتخت لحاظ کرده است.

او افزود: در خیابان آزادی تا خیابان انقلاب حد فاصل میدان فردوسی و میدان توحید و همچنین در محدوده خیابان کارگر از این خیابان تا بلوار کشاورز توقف هر گونه وسیله نقلیه ممنوع است.

سردار مهماندار با بیان این که در سه محدوده شمال، شرق و جنوب محل راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود، تصریح کرد: از سمت شمال مسیر راهپیمایی، در بلوار کشاورز، میدان ولی‌عصر(عج) تا خیابان کارگر به سمت شرق تا خیابان کریمخان و خیابان قرنی محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

وی افزود: از سمت شرق مسیر راهپیمایی، در میدان فردوسی به سمت غرب تا تقاطع خیابان توحید و خیابان آزادی واز سمت جنوب مسیر راهپیمایی، تا جنوب میدان حر محدودیت‌های ترافیکی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب با بیان این که از سمت غرب مسیر راهپیمایی در میدان جمهوری محدودیت ترافیکی اعمال نخواهد شد، گفت: در صورت نیاز و حضور شهروندان امکان دارد در میدان جمهوری نیز محدودیت‌هایی بنا به صلاحدید فرمانده میدان لحاظ و اعمال شود.

وی افزود: در ۱۲ نقطه اطراف مسیر راهپیمایی اتوبوس‌های شرکت واحد و در ۴ نقطه نیز موتورسیکلت‌ها توقف خواهند داشت.

به گفته سردار مهماندار تمهیدات ترافیکی پلیس از ساعت ۱۱ صبح دوشنبه تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال خواهد شد.

همچنین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به مهر گفت: ماموران راهور از ساعت ۱۱ دوشنبه در خیابان‌های آزادی، انقلاب و کارگر اجازه توقف نمی‌دهند و اقدام به پاک‌سازی مسیر می‌کنند؛ خودروهایی که در این خیابان‌ها پارک شده باشند، به خیابان طالقانی، حدفاصل حافظ تا مفتح منتقل می‌شوند.

به گفته سردار مهماندار، برای توقف موتورسیکلت‌ها در ضلع شمال، خیابان کارگر از انقلاب تا بلوار کشاورز، در ضلع جنوب تمامی محورهای جنوبی خیابان انقلاب حد فاصل خیابان ولی‌عصر(ع) تا میدان فردوسی و پارکینگ‌های حافظ و علاءالدین، در ضلع شرق در خیابان ولی‌عصر(ع) حد فاصل خیابان انقلاب تا میدان ولی‌عصر(ع) و در ضلع غرب در خیابان نصرت حد فاصل جمالزاده تا خیابان کارگر و پارکینگ کاوه در خیابان آزادی تقاطع کاوه در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: برای توقف اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی، مسیرهایی که عنوان می‌شود، در نظر گرفته شده است. این مسیرها عبارت‌اند از بلوار کشاورز، مسیر رفت و برگشت، در حد فاصل کارگر تا میدان ولی‌عصر(ع)، ضلع جنوب خیابان جمهوری (از میدان جمهوری تا کارگر)، جنوب به شمال خیابان توحید از تقاطع توحید ـ آزادی تا چمران ـ فاطمی، جنوب به شمال خیابان جمالزاده بعد از آزادی، خیابان کاوه، خیابان شهیدقرنی از میدان فردوسی تا طالقانی (ضلع جنوب خیابان طالقانی حد فاصل فلسطین تا قرنی)، خیابان دانشگاه از جمهوری تا انقلاب، خیابان ابوریحان از انقلاب تا جمهوری و خیابان ۱۲ فروردین از انقلاب تا جمهوری.

وی در پایان گفت: مسیر جایگزین تردد اتوبوس‌های آزادی و انقلاب، مسیر میدان فردوسی، خیابان جمهوری، میدان جمهوری، تقاطع توحید ـ آزادی به غرب و بالعکس در نظر گرفته شده است.

کد خبر 465266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha