مسؤول بسیج اصناف خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به طرح مدیریت مصرف سوخت نظارت‌ها بر اصناف نیز تشدید شده و با درخواست سازمان صمت و اتاق اصناف طرح «همیاری» با بازرسین را از هفته گذشته آغاز کرده‌ایم.

بازرسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس‏، عبدالرضا حیدری امروز یکشنبه 3 آذر اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بحث بسیجی بودن شاخصه‌های بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را عنوان کردند که جوانان باید به این سه شاخصه توجه کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، جوانگرایی و توانمندسازی کادر انقلابی در بازار را یکی از اهداف مهم بسیج اصناف دانست و افزود: همانطور که امام (ره) فرمودند اصناف، بازوان ستبر انقلاب هستند و در ایام انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته‌اند.

مسؤول بسیج اصناف خراسان‌جنوبی با تأکید بر نقش پررنگ بازاریان در عرصه‌های مختلف و بحران‌ها به ویژه سیل امسال،گفت: اصناف خراسان‌جنوبی نقش پررنگی در عرصه‌های مختلف انقلاب داشته‌اند و با تقدیم شهدا و حضور مثمرثمر خود کارنامه درخشانی را دارند.

حیدری بیان داشت: در حال حاضر رسالت اصناف، بازاریان و فعالین اقتصادی بیشتر شده و فرماندهان جنگ اقتصادی هستند و امیدواریم از این شرایط که دشمن با تحریم و فشار اقتصادی برمردم می‌خواهد به اهداف خود برسد نیز با موفقیت عبور کنیم.

وی از فعالیت حدود شش هزار بسیجی در اصناف استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج و ۴۰ سالگی بسیج برنامه‌های متنوعی در بسیج اصناف استان اجرایی می‌شود.

مسؤول بسیج اصناف خراسان‌جنوبی عنوان داشت: برپایی میز خدمت، نشست‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز در سطح استان، برگزاری یادواره شهدای اصناف در 5 آذرماه، حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در بازار بیرجند، نشست‌های بصیرتی در سطح شهرستان‌ها، دوره‌های آموزشی فقه بازار، دیدار با معتمدین بازار، اردوهای یک روزه جهادی و مسابقات ورزشی گوشه‌ای از برنامه‌هایی است که در هفته بسیج انجام خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: در حال حاضر کسبه اعم از تولیدی، توزیعی و خدماتی انصاف را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و اقشار جامعه نیز به آرامش و اطمینان خاطر نیاز دارند.

وی بیان داشت: با توجه به طرح مدیریت مصرف سوخت نظارت‌ها بر اصناف نیز تشدید شده و با درخواست سازمان صمت و اتاق اصناف طرح «همیاری» با بازرسین را از هفته گذشته آغاز کرده‌ایم.

مسؤول بسیج اصناف خراسان‌جنوبی بیان داشت: حدود  100 نفر از مجموعه بسیج اصناف استان با هدف تأمین نیروی انسانی برای همراهی با بازرسین فعالیت خواهند داشت.

حیدری خاطرنشان کرد: بسیج همواره تکیه‌گاه مردم بوده و باید این تکیه‌گاه و قداست حفظ شود وبنابراین باید دقت لازم صورت گیرد تا خدای ناکرده در جریان بازرسی‌ها در حق کسی اجحاف وظلم نشود.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان داخلی حمایت بیشتر از تولید، مبارزه با قاچاق کالا، اعمال تخفیف‌های مالیاتی، حمایت رسانه‌ها از تولید ملی و مقابله با قوانین دست‌و پاگیر را خواستار هستند که باید به این موارد توجه اساسی صورت گیرد.

کد خبر 465163

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha