معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.

جهاد دانشگاهی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی منصفی‌راد گفت: ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در ۵ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان آغاز شده است و تا ۱۰ آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: ثبت نام تکمیل ظرفیت جذب دانشجو در مقطع کاردانی در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان و فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه، انجام می شود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، مهندسی فناوری اطلاعات در گرایش فناوری اطلاعات و مددکاری اجتماعی گرایش خانواده نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

منصفی راد اضافه کرد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۰ آذرماه از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اورهمچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد و گفت: این مرکز با به‌کارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و... مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

کد خبر 465135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha