مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه از برگزاری اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای خرد خبر داد و گفت: ترویج و نهادینه کردن تولیدات و مشاغل خانگی موجب رونق کارآفرینی و تولید در جامعه می‌شود.

اشتغال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ناصر زارع از برپایی اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای خرد شهرستان ابرکوه هم‌زمان با هفته کارآفرینی و بسیج خبر داد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه، گفت: این نمایشگاه که دارای غرفه شامل صنایع‌دستی و محصولات غذایی خانگی است با هدف ترویج فرهنگ کار، حمایت از تولیدات داخلی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کمک به اقتصاد خانوارها از محل فروش محصولات و بازاریابی، ترغیب افراد بیکار جهت روی آوردن به کارآفرینی و رونق مشاغل خانگی، دایر می‌شود.

زارع خاطرنشان کرد: در حال حاضر بحث ارتقاء و توانمندسازی بانوان خانه‌دار دارای اهمیت خاصی است تا بتوانند برای فروش محصولات تولیدی خود، به بازار وصل شوند. لذا یکی از راهکارهای مؤثر در این زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فصلی و محلی در طول سال است.

این مقام مسئول با بیان اینکه می توان با توسعه مشاغل خانگی هر خانه را به یک کارگاه تبدیل کرد، ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌هایی از این قبیل سبب شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گروه‌های هدف و فراهم کردن بستر مناسب برای معرفی و عرضه محصولات غرفه داران خواهد بود.

وی با اشاره به سخن رهبری که فرمودند ایران بزرگ امروز بیش از هر زمان دیگر به کار و کارآفرینی نیاز دارد، افزود: در این برهه زمانی، اهمیت دادن به مشاغل خانگی و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک از جمله مهم‌ترین راهکارهای اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: ترویج و نهادینه کردن تولیدات و مشاغل خانگی موجب رونق کارآفرینی و تولید در جامعه می‌شود که یکی از مصادیق تحقق شعار سال نیز هست.

گفتنی است علاقه‌مندان به بازدید و خرید از اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای خرد، می‌توانند از روز یکشنبه سوم آذر الی چهارشنبه ششم همین ماه (یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۲/ سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۲۲) به حسینیه بیت العباس (ع)، مراجعه کنند.

کد خبر 465091

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha