شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ از آغاز عملیات مرمت و نوسازی ساختمان ضلع شمالی غربی میدان حسن آباد با همکاری بخش خصوصی و اداره زیبا سازی خبر داد.

حسن اباد

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: «علیرضا طاهری» با بیان این مطلب در گفت­وگو با خبرنگار ما افزود: «پس از آتش ­سوزی ساختمان­های تاریخی در میدان حسن ­آباد، به منظور تسریع در عملیات مرمت و نوسازی ساختمان­های تخریب شده، شهرداری منطقه  ۱۱ در کنار اداره زیباسازی شهرداری و بهره ­گیری از نظرهای کارشناسی استادان دانشگاه تهران کوشیدند تا در تعامل با مالک ساختمان، کار مرمت و نوسازی را در پیش گرفته و زمینه تغییر کاربری این میدان تاریخی را فراهم کنند.»

او ادامه داد: «در تفاهم­نامه منعقده بین اداره زیبا سازی، مالک ساختمان و دانشگاه تهران مقرر شد مالک در کنار نظارت دانشگاه تهران به بازسازی ملک خود  جز پوسته و شیروانی اقدام کند تا فضای ساخته شده جدید با توجه به ماهیت گردشگری میدان حسن­ آباد آماده فعالیت در حوزه های فرهنگی و صنوف مرتبط با هنرهای سنتی از جمله صنایع دستی شود. »

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ اظهار داشت: «مالک ساختمان با همکاری شهرداری ناحیه، در گام نخست، سقف تخریب شده ساختمان را کامل برداشته و ضایعات را از ساختمان خارج کرده است. »

طاهری یادآور شد: «شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۱ تا پایان پروژه برایتسهیل­گری در امور اجرایی در کنار مالک خواهد بود تا این پروژه هر چه سریع­تر آماده بهره برداری شود. »

کد خبر 465089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha