مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
۰ نفر

عضو شورای اسلامی شهر دلیجان گفت: نیروهای اخراج شده از شهرداری دلیجان در کارگاه به کارگیری می‌شوند.

شهرداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رحمان دلاوری با اشاره به اخراج و فسخ قرارداد ۷ نفر از نیروهای قراردادی شهرداری در شهریورماه امسال اظهار داشت: وظیفه ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری بر عهده شهردار است، شهردار دلیجان بعد از این اتفاق و حضور در شورای شهرتوضیح دادند: با توجه به این‌که امکان به کارگیری نیروهای قراردادی در فضای اداری شهرداری مقدور نیست شهرداری در ابتدا  تصمیم گرفت برخی از نیروهای قراردادی را در فضای غیر از اداری شهرداری مشغول به کار گیرد.

او تصریح کرد: بر اساس ادعای شهردار نیروها حاضر به قبول پذیرش کارهایی که به آنها واگذار شده بود  نشدند، با توجه به این‌که برای  شهرداری تامین کاری که  خود نیروها قبول دارند در آن انجام وظیفه کنند مقدور نبوده، شهرداری مجبور  به فسخ برخی قراردادها شد و این افراد از شهرداری جدا شدند. اما با پیگیری‌های انجام‌شده از طرف شورای اسلامی شهر،  فرماندار و مدیرکل امور شهری، شهردار این قول را به شورا دادند که در صورتی که عزیزان پیگیر برگشت به کار باشند شهرداری در حال آماده سازی یک کارگاه بتن‌ریزی است که در آن سنگفرش و بلوک فرش تولید می‌شود و در این فضا دوستان به کارگیری مجدد شوند، اما مشکلی که وجود دارد این است که راه‌اندازی این کارگاه دچار تاخیر زمان شده و هنوز زمان مشخصی را نمی‌شود برای راه اندازی آن در نظرگرفت، اما با پیگیری‌های صورت گرفته آقای شهردار قول راه اندازی کارگاه و برگشت به‌کار این افراد را داده‌ است.

عضو شورای اسلامی شهر دلیجان افزود: ما در شورای شهر به لحاظ عرفی و اخلاقی پیگیر موضوع بوده‌ایم. با توجه به اینکه بخش قابل توجه‌ای از کارمندان شهرداری قراردادی  هستند، این اعتراض وجود داشت که عدالت در خصوص نیروهایی که منفصل شده‌اند در شهرداری رعایت نشده و این درخواست اکیداً وجود دارد که در راستای عدالتی که باید رعایت شوند این نیروها به نوعی در همان مکانی که شهردار قول داده‌اند مشغول به کار شوند.

دلاوری گفت: اخیراً یک هیئت کارشناسی از طرف دفتر امور شهری استانداری در شهرداری حضور پیدا کرد  و در آنجا همین قول داده شد که در این کارگاه بتن‌ریزی و به محض راه اندازی مشغول به کار شوند و همچنین کمیته برنامه‌ریزی نیروی انسانی آن در شهرداری شکل بگیرد.

او ادامه داد: با توجه به بخشنامه‌ای که از طرف وزارت کشور به شهرداری‌ها ابلاغ شده مقرر شد در مورد تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی هم در آن کارگروه  تصمیم گیری شود و نیروها بر اساس بخشنامه مذکور سازماندهی شوند و دغدغه‌هایی که شورای شهر در خصوص سازمان دهی این نیروها داشتند از طریق همین کارگروه به سرانجام برسد.

 عضو شورای اسلامی دلیجان با بیان اینکه برخورد سلیقه‌ای با نیروهای قراردادی به هیچ عنوان قابل قبول نیست، تصریح کرد: این نیروها مدت زیادی است که در شهرداری مشغول به کار هستند و برای اینها هزینه‌های آموزشی زیادی انجام شده که  به هر حال برخورد چنین رفتاری با نیروها قابل قبول نیست، ما انتظار این را  داریم که به هر حال به گونه‌ای عمل شود این عزیزان بتوانند سازماندهی شده و ما بتوانیم از  ظرفیت این دوستان هم استفاده کنیم.

کد خبر 465053

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha