بوروسیا مونشن‌گلاباخ،‌ صدرنشین بوندس‌لیگا در هفته ۱۲ شکستی تلخ را مقابل اونیون برلین تجربه کرد. بایرن مونیخ با پیروزی ۴ بر صفر در خانه دوسلدورف سه امتیاز به دست آورد. شالکه و ولفسبورگ از جمله تیم‌های موفق این هفته بودند.

بوندس‌ليگا

به گزارش همشهری آنلاین، پیکارهای هفته ۱۲ شامگاه جمعه (۲۲ نوامبر/ اول آذر) با مصاف بورسیا دورتموند و پادربورن آغاز شد. این دیدار پرگل در حضور ۸۰ هزار تماشاگر انجام گرفت و در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت. دورتموند به ویژه در نیمه اول چهره ضعیفی از خود نشان داد و ۳ گل خورد. تیم میزبان اما در نیمه دوم توانست نیمه اول را جبران کند و سه بار دروازه پادربورن را باز کند. رویس در واپسین لحظات بازی گل تساوی را به ثمر رساند.

  • فورتونا دوسلدورف صفر - بایرن مونیخ ۴

سیر موفقیت‌ بایرن مونیخ ادامه دارد. بایرن بعد از ظهر شنبه میزبان فورتونا دوسلدورف بود و در این دیدار توانست اقتدار خود را به نمایش بگذارد. بایرن مونیخ از هر لحاظ بر میزبان خود برتری داشت و در همان نیمه اول سه بار دروازه حریف را باز کرد. این سه گل را پاوار (دقیقه ۱۱)،‌ تولیسو (دقیقه ۲۷)‌ و گنابری (دقیقه ۳۴) به ثمر رساندند. فیلیپ کوتینیو در دقیقه ۷۰ آخرین گل بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا تیمش میدان را با پیروزی ۴ بر صفر ترک کند.

  • اونیون برلین صبور۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

بوروسیا مونشن‌گلادباخ، صدرنشین بوندس‌لیگا این هفته مهمان اونیون برلین بود. سرخ‌پوش‌های برلین توانستند این دیدار را با پیروزی ۲ بر صفر به پایان ببرند و سه امتیاز مهم کسب کنند. پایتخت‌نشین‌های اونیون برلین در این مصاف انسجام درخور توجهی از خود نشان دادند و مانع از آن شدند که مونشن‌گلادباخ موقعیت‌های خود را به گل بدل کند. مونشن‌گلادباخ اکنون تنها یک امتیاز با رده دوم فاصله دارد.

  • وردر برمن یک - شالکه ۲

یکی از برندگان رقابت‌های هفته ۱۲ بوندس‌لیگا شالکه بود که با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود،‌ وردر برمن گذشت. شالکه اگرچه در مجموع حملات کمتری بر دروازه برمن داشت، اما در استفاده از موقعیت‌های خود کارایی بیشتری نشان داد و توانست با این موفقیت جای خود را در رده‌های بالای جدول تثبیت کند.

  • بایر لورکوزن یک - فرایبورگ یک

یکی از دیدارهای هفته دواردهم مصاف تیم‌های بایر لورکوزن و فرایبورگ بود. این دیدار پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بایر لورکوزن اگر چه تیم برتر میدان بود، اما در استفاده از فرصت‌های خود بسیار ضعیف عمل کرد و اگر هوشیاری بیشتری به خرج می‌داد می‌توانست مهمانش را با چند گل شکست دهد.

  • آینتراخت فرانکفورت صفر - ولفسبورگ ۲

ولفسبورگ نیز نام خود را در فهرست برندگان این هفته به ثبت رساند. این تیم توانست با نمایشی درخور توجه با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود،‌ آینتراخت فرانکفورت را شکست دهد و با سه امتیاز به خانه برگردد. جالب توجه آن که ولفسبورگ در نیمه دوم این دیدار با یک یار کمتر در میدان حضور داشت.

  • دیدارهای باقیمانده

رقابت‌های هفته ۱۲ بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد که طی آن آگسبورگ میزبان هرتا برلین خواهد بود و هوفن‌هایم نیز در خانه خود به مصاف ماینتس خواهد رفت.

کد خبر 464978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha