جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

گروه ورزشی: آشفتگی روزهای اخیر اردوی اینتر، امید رم برای قهرمانی را افزایش داده و به همین دلیل این تیم مقابل میلان تنها به پیروزی فکر می‌کند.

اینتر پس از شکست مقابل لیورپول در آنفیلد، افت شدیدی در لیگ داشت و اختلاف این تیم با رم از 11 به 6 امتیاز کاهش یافت. پس از دیدار برگشت مقابل لیورپول و حذف از لیگ قهرمانان، خبر جدایی مانچینی در پایان فصل شوک بزرگی برای بازیکنان بود.

هرچند سرمربی اینتر پس از ملاقات با رئیس موراتی از تصمیمش صرف‌نظر کرد، ولی این ماجرا ممکن است تأثیر منفی روی عملکرد تیم داشته باشد.

فرانچسکو توتی، کاپیتان رم در تحلیل این حادثه به شبکه اسکای گفت: «از تصمیم مانچینی تعجب کردم. آنها احتمالاً مشکلاتی دارند و حالا باید منتظر واکنش بازیکنان بود و این ممکن است خوب یا بد باشد.»

رم پس از پیروزی مقابل رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو و پیروزی پرگل هفته گذشته مقابل پارما، بار دیگر به شرایط آرمانی بازگشته و همین باعث شده تا توتی از قهرمانی در هر دو جام صحبت کند: «می‌خواهیم در لیگ قهرمانان تا آخر راه برویم و در سری A به امتیازات لازم برای قهرمانی دست پیدا کنیم.»

میلان هم پس از حذف از لیگ قهرمانان، همه توانش را روی کسب رتبه چهارم سری A و کسب سهمیه لیگ قهرمانان متمرکز کرده است. این تیم در حال حاضر با یک امتیاز کمتر از فیورنتینا در رده پنجم است و برای موفقیت در این  رقابت سخت به امتیازات این بازی نیاز دارد.

میلان هفته گذشته با وجود پیروزی 3 بر یک در زمین امپولی، نمایش قابل قبولی نداشت، ولی آنچلوتی تأکید می‌کند که تیمش بهتر از هفته قبل خواهد بود: «بازی در رم دشوار است، به‌ویژه پس از اینکه آنها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیده‌اند و بار دیگر هیجان قهرمانی در آنها زنده شده است، ولی ما هم عملکردمان در امپولی را در امپولی جا گذاشتیم.

در رم شاهد میلان متفاوتی خواهید بود، چراکه شرایط بدنی ما خیلی بهتر شده و از نظر فنی هم پیشرفت کرده‌ایم. رم در بهترین شرایط بدنی به سر می‌برد و اختلاف 6    امتیازی‌اش با اینتر جبران‌نشدنی نیست.»

مالدینی، کاپیتان میلان هم در مورد این  بازی می‌گوید: «مقابل رم منتظر جنگی واقعی هستیم. در ایتالیا، آنها بهترین فوتبال را بازی می‌کنند و توانسته‌اند ثبات‌شان را حفظ کنند. آنها در لیگ قهرمانان صعود کردند و نشان دادند شخصیت قوی‌تری نسبت به رئال‌مادرید دارند، در حالی که ما ناکام بودیم. آنها بازیکنان بزرگی مانند توتی، ووچینیچ و مانسینی دارند و باید کاملاً مراقب باشیم.»

در تیم میلان، اینزاگی غایب است و سیدورف، نستا و یان‌کلوفسکی هم شانس کمی برای حضور در این بازی دارند، در حالی که کاستی تنها غایب رم به شمار می‌رود. بازی رفت در سن‌سیرو، با تک گل ووچینیچ به نفع رم به پایان رسید.

کد خبر 46488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز