فرمانده انتظامی شرق استان تهران بابیان این‌که عوامل اغتشاش در شرق استان تهران دستگیر شدند، گفت: با توجه به این‌که سایت پلیس فتا اعلام کرده است مردم هرگونه اطلاعات مانند عکس و فیلم اغتشاشگران را اختیار ناجا قرار دهند.

سردار کیومرث عزیزی

به گزارش همشهریآنلاین به نقل از فارس، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران  در ورامین، در پاسخ به این‌که حدود ۵۰ درصد از عوامل اغتشاش در منطقه خیرآباد و شهرک مدرس از اتباع بیگانه بودند، اظهار داشت: امکان دارد آنها تحت تحریک آشوبگران قرار بگیرند، نمی‌توانیم بگوییم این دوستان، ضدانقلاب هستند بالأخره بسیاری از افغانستانی از لشکر فاطمیون بودند و در کنار رزمندگان ما خون‌هایشان ریخته شده است.

عزیزی افزود: مردم در کنار نیروهای مسلح و امنیتی و همه آن عزیزانی که همیشه دلسوز انقلاب هستند و در هنگام بروز چنین خانواده‌ها مراقب جوانان باشند تا فریب عده‌ای آشوبگر را نخورند.

وی بابیان این‌که عوامل اغتشاش در شرق استان تهران دستگیر شدند، گفت: با توجه به این‌که سایت پلیس فتا اعلام کرده است مردم هرگونه اطلاعات شامل عکس و فیلم از اشرار و اغتشاش‌گران دارند در اختیار ناجا قرار دهند که ان‌شاء الله این اخلال گران شناسایی و به دست دوستان دستگاه قضاییه بسپاریم که به زودی زود به سزای اعمال خودشان برسند.

همه مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی می‌دانند که دشمن همیشه به دنبال دشمنی و فتنه‌گری بوده است، هر جایی که بتواند اراذل‌ و اوباش و عیادی خودش را تحریک کند معمولاً اقدامات کوری را انجام می‌دهند و فتنه اخیر هم یکی از این نمونه‌ها است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: این بزرگ‌ترین پشتوانه برای امنیت است که مردم شریف از اوباش و اشرار ابراز تنفر و انزجار می‌کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران، گفت: الحمدالله از همان روز مردم صفشان را از صف اخلال گران جدا کردند و این جدایی باعث شد تا نیروهای امنیتی و انتظامی بتوانند به راحتی فتنه گران و اشرار را تار و مار کنند و بااقتدار اجازه هیچ حرکتی به آنها ندادند.

وی تأکید کرد: ما همیشه نیازمند این پشتوانه‌های مردمی هستیم ولی تا آخرین قطره خونمان برای حفظ امنیت مردم و این‌که در رکاب ولی‌فقیه باشیم ایستاده و دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 464849

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha