خبر مشاجره تند رئیس‌جمهوری با حسن رحیم‌پور ازغدی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی دبیرخانه شورا تکذیب شد.

شوراي عالي انقلاب فرهنگي

به گزارش همشهری آنلاین، امروز پنجشنبه ۳۰ آبان اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی اطلاعیه‌ای خبر منتشر شده درباره مشاجره در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را فاقد اعتبار خواند.

ایرنا که این خبر را منتشر کرده در ادامه آورده است: پیرو انتشار خبری مبنی بر مشاجره در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد خبر مذکور فاقد اعتبار است و تأکید کرد جایگاه اطلاع‌رسانی و سخنگویی شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده دبیر این شوراست.

همچنین اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این اطلاعیه با ذکر این نکته که در جلسات شورا و ارائه مباحث کارشناسی، آرا و دیدگاه‌های متفاوت وجود دارد تأکید کرده است که رسانه‌ها با انتشار اخبار وحدت‌آفرین و امیدبخش توان فکری کشور را در مسیر رشد و پیشرفت، هدایت کنند.

اما خبر مشاجره روز گذشته توسط برخی خبرگزاری‌ها از جمله فارس منتشر شده بود. این خبرگزاری به نقل از یک  عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از مشاجره لفظی حسن روحانی و حسن رحیم‌پور ازغدی در نشست سه‌شنبه شب شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره بنزین خبر داد.

بنا بر این خبر، علیرضا سلیمی گفته بود: رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با آقای رحیم‌پورازغدی با تندی صحبت کرده و بحث و جدلی بین آنها صورت گرفته است. عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش خاطرنشان کرد: مباحث مطرح‌شده در جلسه شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به بنزین بوده و آقای رحیم‌پور ازغدی نسبت به گران شدن بنزین و اقدام دولت اعتراض داشته است.

سلیمی گفت: آقای رحیم‌پور از رئیس‌جمهور که رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی هم محسوب می‌شود، سوال کرده است که با توجه به گران کردن بنزین از سوی دولت و ایجاد التهاب در کشور، رئیس‌جمهور کمی در این باره توضیح دهد. پس از این اظهارنظر و درخواست برای پاسخگویی رئیس‌جمهور، مباحث تندی مطرح می‌شود و سپس آقای روحانی جلسه شورا را ترک می‌کند.

کد خبر 464544

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha