مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی گفت: در خصوص روند کار سرویس مدارس مشکلاتی ایجاد شده که سبب متضرر شدن رانندگان و ایجاد لطمه به خدمات‌رسانی عمومی خواهد شد که باید پیگیری لازم در این زمینه انجام شود و رانندگان در سامانه سپند ثبت نام کنند تا از سهمیه بنزین سرویس مدارس بهره‌مند شوند.

بنزين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا نوازنی در ستاد تنظیم بازار استان مرکزی گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی از وزارت کشور ستاد پایش سامانه‌های حمل و نقل شهری در استان تشکیل و روزانه وضعیت این حوزه رصد می‌شود.

وی اضافه کرد: برخی شهرها از جمله خنداب فاقد تاکسی هستند و مسافرکش‌های شخصی حمل و نقل مسافر را انجام می‌دهند که باید سهمیه مناسبی برای این خودروها نیز در نظر گرفته شود که البته این مشکل شامل مسافرکش‌های روستایی نیز می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت جزئی در حمل نقل بار میادین میوه و تره‌بار، در قیمت میوه نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

نوازنی ادامه داد: اخیرا رویکرد استفاده از cng و تبدیل خودروهای بنزینی به دوگانه‌سوز مطرح شده که باید راه‌های تسهیل این اقدام بررسی شود تا در صورت لزوم صاحبان خودرو بتوانند از یک تسهیلات حداقلی برای این اقدام استفاده کنند.

وی در خصوص سهمیه انواع خودروها گفت: آژانس‌های شهری تک سوز به مدت دو ماه ماهیانه حداکثر ۳۰۰ هزارتومان، دوگانه سوز ۱۸۰ هزارتومان، سواری‌های مدارس  تک سوز به جز تاکسی و آژانس ماهیانه ۱۸۰ هزارتومان و دوگانه سوز ۱۲۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، همچنین سهمیه تاکسی‌های بین شهری تک سوز تا دو ماه ۷۵۰ لیتر در ماه و دوگانه سوزها ۴۵۰ لیتر و خودروهای ون ماهیانه ۶۰۰ لیتر سهمیه و خودروهای هوشمند تک سوز در صورتی که بیش از ۲۰۰ کیلومتر در ماه پیمایش داشته باشد بر مبنای پیمایش تا ۴۵۰ هزار تومان یارانه نقدی دریافت می‌کنند

کد خبر 464400

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha