بهره‌گیری از سامانه‌های آنلاین سازمان تامین اجتماعی و تایید اینترنتی نسخه‌های دارویی در روزهای اخیر با مشکل مواجه شده است. تا زمان رفع اختلال خطوط مخابراتی یک نشانی دیگر برای کاهش مشکلات بیماران در دریافت تاییدیه نسخه‌ها اعلام شد.

نسخه اینترنتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر شهرام غفاری مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی توضیح داد: در پی مشکلات ایجاد شده در چند روز گذشته در بهره‌گیری از سامانه‌های برخط سازمان تامین اجتماعی از جمله پورتال معاونت درمان (ناشی از اختلال ایجاد شده در خطوط مخابراتی)، ممکن است در ارائه خدمات درمانی به بیماران از جمله تایید اینترنتی نسخه‌های دارویی، تایید نسخه‌های پاراکلینیکی، ثبت جلسات دیالیز، تولید نسخه‌های الکترونیک و اخذ استحقاق درمان در مراکز بستری اشکالاتی به‌ وجود آمده باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با بسیاری از دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی، با توجه به ضرورت انجام هماهنگی در واحدهای طرف قرارداد، برای جلوگیری از توقف ارائه خدمات به بیماران اقدام شد.
به گفته مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی، برای رفع مشکلات ایجاد شده آدرس IT اینترنتی ۱۰.۱۹.۱۷۱.۱۳۰ تا اطلاع ثانوی و به طور موقت جایگزین آدرس Darman.tamin.ir شده و در اختیار واحدهای درمانی بهره‌بردار قرار گرفته است.
 

کد خبر 464347

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha