تولیدکنندگان محصولات غذایی در منطقه فوکوشیما علاقمند هستند تا محصولات‌شان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ارائه شود اما کمیته برگزاری بازی‌ها هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.

المپیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، دولت ژاپن سال ها در تلاش است تا مصرف‌کنندگان را متقاعد کند که مواد غذایی فوکوشیما با وجود فاجعه هسته‌ای رخ داده بی‌خطر هستند اما اینکه محصولات غذایی فوکوشیما در بازی‌های المپیک توکیو مورد استفاده قرار می‌گیرد یا خیر، هنوز مشخص نیست.

این موضوع برای مسئولان ژاپنی بسیار مهم است چرا که آنها در تلاش هستند تا در زمان برگزاری بازی‌های المپیک، فرصتی را برای نشان دادن مناطق بازیابی شده از حادثه سونامی، داشته باشند.

مقامات دولتی ژاپن پس از بررسی مواد غذایی فوکوشیما اعلام کردند این محصولات کاملا بی‌خطر هستند اما هنوز مشخص نیست که ورزشکاران و تیم‌ها با این دلایل قانع خواهند شد یا خیر؟

تولیدکنندگان در منطقه فوکوشیما علاقمند هستند تا محصولات غذایی‌شان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ارائه شود و در این خصوص پیشنهاداتی را به کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک ارائه داده‌اند.

فوکوشیما می‌خواهد محصولاتی همچون برنج، میوه، گوشت و سبزیجات را به ورزشکاران ارائه کند اما کمیته برگزاری بازی‌ها هنوز تصمیمی نگرفته است.

بعد از سونامی در منطقه فوکوشیما، اقدامات دقیقی برای غربالگری انواع محصولات محلی صورت گرفته است.

کد خبر 464344

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha