مائوریسیو پوچتینو پس از پنج سال نشستن روی صندلی سرمربیگری و کمتر از شش ماه پس از رساندن تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا از این باشگاه اخراج شد.

دیدار تیم های فوتبال آژاکس و تاتنهام‎

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، سرمربی ۴۷ ساله تاتنهام از اواخر فصل گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر به شدت زیر فشار بود اما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و البته باختن به لیورپول تا اندازه‌ای از فشارها بر پوچ کم کرد.

در کمال شگفتی، باخت‌های سفیدهای لندن در فصل تازه ادامه یافت و به لیگ قهرمانان هم سرایت کرد. بدترین عملکرد تاتنهام در رقابت‌های اروپایی برابر بایرن مونیخ رقم خورد و این تیم با نتیجه عجیب و خردکننده هفت بر دو برابر قهرمان آلمان شکست خورد؛ نتیجه‌ای که اندک تردیدهای مانده درباره احتمال ماندن پوچتینو را در باشگاه لندنی به صفر نزدیک کرد.

تاتنهام که در فصل‌های اخیر همواره بین چهار تیم برتر انگلیس حضور داشت، تا پایان هفته ۱۲ با ۱۴ امتیاز در رده ۱۴ از ۲۰ تیم ایستاده و با لیورپول صدرنشین ۲۰ امتیاز فاصله دارد. درباره جانشینان احتمالی پوچ روی صندلی سرمربیگری تاتنهام گمانه‌زنی‌ها و گزینه‌ها فراوان است.

گری لینه‌کر در واکنش به اخراج پوچتینو در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: جانشین بهتر؟ بعید است اتفاق بیفتد! شاید هم مربی اخراجی تاتنهام خیلی زود یک کار تازه بیابد و روی صندلی هدایت منچستر یونایتد در اولدترافورد بنشیند.

کد خبر 464265

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha