کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه اقلام و کالاهای اساسی مردم در انبارها و سردخانه‌های استان به اندازه و حتی بیش از نیاز مردم و برای مدت زمان لازم ذخیره شده است.

جلسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، "حسین کلانتری" در نشست فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان افزود: این کالاها و اقلام در هر زمانی که بازار نیاز داشته باشد بدون افزایش قیمت وارد بازار می‌شود.

وی اظهارکرد: نظارت جدی و مستمر نهادهای نظارتی و کنترلی بر بازار به صورت میدانی و مستمر و دقیق روزانه انجام می‌شود و یک تیم نظارتی ناظر و رصد کننده عملکرد این فعالیت‌های میدانی هستند و گزارشات رسمی را روزانه اعلام می‌کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: چنانچه کسی بخواهد با اصلاح نرخ بنزین اقدام به سوء استفاده کند قطعا برخورد جدی می شود چون غیرقانونی و اجحاف به حق مردم است.

کلانتری تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق سوخت و افزایش بی رویه مصرف آن، صرفه جویی در مصرف بنزین و تقویت وضعیت معیشت مردم از جمله دلایل اصلاح قیمت بنزین، سهمیه‌بندی و کارتی کردن آن بوده که تصمیم قوای سه گانه کشور است.

وی یادآورشد: سوخت همه واحدهای تولیدی و اقتصادی، بخش کشاورزی و کامیون‌ها از گازوئیل و یا سایر انرژی‌ها به غیر از بنزین است که تغییری در قیمت آنها حاصل نشده و دلیلی ندارد که افزایش قیمتی در کالایی صورت گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در حمل و نقل درون و برون شهری وسایل بنزین سوز سهمیه ها مشخص است.

کلانتری ادامه داد: وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز و آرامش جامعه است و مردم هم حق دارند مشکلات و خواسته‌های به حق خود را قانونی مطرح و مطالبه کنند ولی اگر در جایی تجمعاتی اغتشاش گونه باشد کار اشرار است که در پی به هم زدن آرامش روحی و روانی جامعه هستند.

وی تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم که برخی‌ها به خاطر منافع شخصی خود بحران سازی کنند و زمینه را برای موج سواری دشمنان و ضد انقلاب در بیرون مهیا سازند.

کلانتری بیان کرد: همه دستگاه ها و مسئولین مکلفند در تامین نیازهای مردم عزیز با همه توان اقدام کنند و با هرگونه گرانفروشی برخورد جدی داشته باشند.

کد خبر 464137

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha