سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از ادامه بارش باران و برف در ۱۳ استان کشور خبر داد و از هموطنان خواست در صورت تردد در استان‌های زنجان، اردبیل و گیلان حتماً خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

ادامه بارش برف در اکثر محورهای کشور/استفاده از زنجیر چرخ ضروری است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر رحمانی روز سه‌شنبه اعلام کرد: تردد در استان‌های زنجان در محورهای زنجان - طارم و زنجان - دندی، اردبیل محور اردبیل - خلخال و گیلان محور اسالم - خلخال فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: اکنون در استان‌های البرز، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی در اکثر محورها، اردبیل محور اردبیل - خلخال، گیلان محورهای اسالم - خلخال و دیلمان و استان گلستان محور توسکستان - شاهرود بارش برف، در اکثر محورهای استان‌های فارس، سمنان، گیلان، گلستان، بوشهر و شرق استان تهران بارش باران و در استان‌های اصفهان اکثر محورها، اردبیل محورهای گرمی – بیله‌سوار و پارس‌آباد مه‌گرفتگی گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی از هموطنان خواست در صورت تردد در محورهایی که با مه‌گرفتگی همراه است حتماً از چراغ مه‌شکن استفاده کنند و برای جلوگیری از هر گونه تصادفات احتمالی فاصله طولی خودرو خود را با خودرو جلویی حفظ و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی گفت: ترافیک در آزادراه کرج به قزوین از مهرشهر تا پل حصارک، آزادراه قزوین به کرج از پل استاندارد تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین و در محورهای تهران - قم و تهران - ساوه پرحجم گزارش شده است.

هموطنان می‌توانند از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ یا ۱۲۰ یا از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور ۱۲۰ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع و سپس وارد محورها شوند.

کد خبر 464104

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha