سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ ۴۷ هزار جلد کتاب بدون مجوز چاپ و غیرمجاز را در جنوب غرب تهران کشف و ضبط کردند.

انبار کتاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مدتی قبل مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از طریق منابع خبری از فعالیت دو نفر در توزیع و انتشار کتاب‌های غیرمجاز و ممنوعه باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان تحقیقات انجام‌شده مشخص شد گزارش دریافتی صحت دارد و این دو متهم اقدام به نگهداری از این کتاب‌ها در انباری واقع در جنوب‌غرب تهران کرده‌اند.

همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این افراد قصد دارند این کتاب‌ها را به شکل گسترده در سراسر شهر توزیع کنند و به فروش برسانند که در همین راستا با هماهنگی مقام قضایی، مجوز حضور در محل و دستگیری این افراد صادر شد و مأموران با حضور در محل دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند؛ همچنین در بازرسی از محل دستگیری این افراد نیز حدود ۲ هزار جلد کتاب غیرمجاز و ممنوعه کشف و ضبط شد.

دو متهم تحت بازجویی قرار گرفتند که ضمن پذیرش جرم خود، آدرس انباری دیگر را دادند و اعلام کردند کتاب‌های بیشتر را آن‌جا انبار کرده‌اند که در همین راستا مأموران به محل انبار دوم اعزام شدند و در بازرسی از آن‌جا بیش از ۴۵ هزار جلد کتاب ممنوعه و غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تأیید این خبر اعلام کرد که متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبر 464083

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha