پس از دو روز ناآرامی در برخی شهرهای حاشیه‌ای تهران، دوشنبه ٢٧ آبان با کمک نیروهای انتظامی، امنیت و آرامش در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکم شد.

اعتراض

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، آرامش و امنیت در شهرهای یادشده برقرار است و نیروی انتظامی نیز در میادین و خیابان‌های اصلی این شهرها حضور دارد و رفت‌وآمد به‌طور عادی در جریان است و آرامش بر این شهرها حاکم شده است.  

این شهرها در دو روز و دو شب گذشته ملتهب بودند، به‌طوری‌که بسیاری از بانک‌ها و پمپ بنزین‌های این مناطق و اموال و مغازه‌های برخی از مردم تخریب یا به آتش کشیده شدند.

در همین حال، فرماندار شهرستان اسلامشهر ساعتی پیش خبر شایعه شهادتش را تکذیب کرد و گفت: هم‌اکنون در فرمانداری شهرستان اسلامشهر مشغول به کار هستم.

مسعود مرسل‌پور در خصوص شایعه شهادت وی در شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه سوءقصدی به بنده نشده است و هم اکنون در فرمانداری شهرستان اسلامشهر مشغول به کار هستم.

وی ادامه داد: ساعاتی پیش در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای خبری در خصوص شهادت بنده پخش شد که این موضوع واقعیت ندارد و بنده در شهرستان اسلامشهر مشغول خدمت به مردم انقلابی هستم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر افزود: ما که توفیق شهادت را نداریم و هم‌اکنون هم به عنوان خدمتگزار مردم در اسلامشهر حضور دارم، تا این لحظه به شهادت نرسیده‌ام.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز اعلام کرد که، هیچ‌یک از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های نیروی انتظامی به دست اغتشاشگران نیفتاده و چنین اخباری کذب است.

سرهنگ مهدی سرپناه گفت: در حال حاضر امنیت در سراسر غرب استان تهران برقرار است و تمام منطقه به دقت رصد می‌شود.

وی تاکید کرد: قطعا برخورد پلیس با آشوبگران و افرادی که به اموال عمومی خسارت بزنند، مقتدرانه خواهد بود.

کد خبر 464013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha