مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی فردا شرایط برودت برای هیچ شهری وجود ندارد، گفت: هیچ مدرسه‌ای در استان تهران فردا تعطیل نیست.

سرویس مدرسه
  • مدارس استان تهران تعطیل نیستند

به گزارش همشهری آنلاین، امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: تمام مدارس پایتخت و شهرستان‌های استان‌ تهران فردا سه شنبه دایر است. 

وی با تأکید بر اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی فردا شرایط برودت برای هیچ شهری وجود ندارد، گفت: با تدابیر لازم ستاد مدیریت بحران با محوریت شهرداری تهران معابرمنطقه یک شهری و شمیرانات نیز بازگشایی شده و مشکلی وجود ندارد.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تصریح کرد: توصیه می‌کنیم مردم اخبار را از سایت‌های رسمی دنبال کنند.

  • کلاس‌های آموزشی دانشگاه شیراز سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل است

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: کلاس‌های آموزشی دانشگاه شیراز روزهای ‌سه‌شنبه ۲۸ آبان و چهارشنبه ۲۹ آبان تعطیل است.

  • تعطیلی دانشگاه صنعتی اصفهان

 کلاسهای درسی دانشگاه صنعتی اصفهان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

  • بارش برف سنگین مدارس و دانشگاه‌های استان زنجان را تعطیل کرد

روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا مدارس شیفت صبح و عصر تمامی مقاطع برخی از مناطق این استان فردا تعطیل است. بر این اساس مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نواحی یک و ۲ شهر زنجان، زنجانرود، سلطانیه، ایجرود و ماهنشان شیفت صبح و عصر سه شنبه تعطیل اعلام شده است. مدارس تمامی مقاطع تحصیلی خرمدره و مقطع ابتدائی و متوسطه اول خدابنده نیز فقط شیفت صبح فردا تعطیل است.

فرماندار زنجان نیز در این ارتباط نیز گفت: با توجه به ادامه بارش برف و کاهش دما، تمامی مراکز دانشگاه و آموزش عالی شهرستان زنجان تعطیل اعلام شده است.

  • مدارس بیشتر نقاط استان مرکزی تعطیل اعلام شد

مدارس اراک، آشتیان، تفرش، فراهان، خنداب، شازند، محلات، خمین و منطقه سربند تعطیل و مدارس سایر نقاط دایر خواهد بود. بارش برف که از اوائل هفته جاری در مناطق مختلف استان مرکزی آغاز شده تا ۲ روز آینده نیز  ادامه خواهد یافت.

  • فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری سه‌شنبه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس استان به جز شهرستان لردگان روز سه‌شنبه بیست و هشتم آبانماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

  • مدارس البرز فردا تعطیل نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اعلام کرد مدارس استان البرز فردا باز و فعالیت آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی و مراکز آموزشی و علمی این استان دایر است.

  • مدارس پیش دبستانی و ابتدایی ازنا تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان ازنا به علت بارش برف و برودت هوا روز سه شنبه تعطیل است. مدارس مقطع متوسطه اول و دوم در این شهرستان نیز فردا با یکساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. در شهرستان الیگودرز نیز بدلیل سرمای هوا ساعت شروع فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی با یک ساعت تاخیر خواهد بود.

کد خبر 463972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha