مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی فردا شرایط برودت برای هیچ شهری وجود ندارد، گفت: هیچ مدرسه‌ای در استان تهران فردا تعطیل نیست.

سرویس مدرسه
  • مدارس استان تهران تعطیل نیستند

به گزارش همشهری آنلاین، امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: تمام مدارس پایتخت و شهرستان‌های استان‌ تهران فردا سه شنبه دایر است. 

وی با تأکید بر اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی فردا شرایط برودت برای هیچ شهری وجود ندارد، گفت: با تدابیر لازم ستاد مدیریت بحران با محوریت شهرداری تهران معابرمنطقه یک شهری و شمیرانات نیز بازگشایی شده و مشکلی وجود ندارد.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تصریح کرد: توصیه می‌کنیم مردم اخبار را از سایت‌های رسمی دنبال کنند.

  • کلاس‌های آموزشی دانشگاه شیراز سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل است

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: کلاس‌های آموزشی دانشگاه شیراز روزهای ‌سه‌شنبه ۲۸ آبان و چهارشنبه ۲۹ آبان تعطیل است.

  • تعطیلی دانشگاه صنعتی اصفهان

 کلاسهای درسی دانشگاه صنعتی اصفهان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

  • بارش برف سنگین مدارس و دانشگاه‌های استان زنجان را تعطیل کرد

روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا مدارس شیفت صبح و عصر تمامی مقاطع برخی از مناطق این استان فردا تعطیل است. بر این اساس مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نواحی یک و ۲ شهر زنجان، زنجانرود، سلطانیه، ایجرود و ماهنشان شیفت صبح و عصر سه شنبه تعطیل اعلام شده است. مدارس تمامی مقاطع تحصیلی خرمدره و مقطع ابتدائی و متوسطه اول خدابنده نیز فقط شیفت صبح فردا تعطیل است.

فرماندار زنجان نیز در این ارتباط نیز گفت: با توجه به ادامه بارش برف و کاهش دما، تمامی مراکز دانشگاه و آموزش عالی شهرستان زنجان تعطیل اعلام شده است.

  • مدارس بیشتر نقاط استان مرکزی تعطیل اعلام شد

مدارس اراک، آشتیان، تفرش، فراهان، خنداب، شازند، محلات، خمین و منطقه سربند تعطیل و مدارس سایر نقاط دایر خواهد بود. بارش برف که از اوائل هفته جاری در مناطق مختلف استان مرکزی آغاز شده تا ۲ روز آینده نیز  ادامه خواهد یافت.

  • فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری سه‌شنبه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس استان به جز شهرستان لردگان روز سه‌شنبه بیست و هشتم آبانماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

  • مدارس البرز فردا تعطیل نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اعلام کرد مدارس استان البرز فردا باز و فعالیت آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی و مراکز آموزشی و علمی این استان دایر است.

  • مدارس پیش دبستانی و ابتدایی ازنا تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان ازنا به علت بارش برف و برودت هوا روز سه شنبه تعطیل است. مدارس مقطع متوسطه اول و دوم در این شهرستان نیز فردا با یکساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. در شهرستان الیگودرز نیز بدلیل سرمای هوا ساعت شروع فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی با یک ساعت تاخیر خواهد بود.

کد خبر 463972

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha