دبیرخانه شورای تامین اصفهان در پی بروز برخی ناآرامی‌های امروز شنبه ۲۵ آبان ماه در بیانیه‌ای اعلام کرد: با اخلالگران در نظم و آرامش عمومی، برخورد قضایی و انتظامی جدی صورت می‌گیرد.

اعتراضات بنزینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است: با توجه به شرایط ترافیکی ایجاد شده ناشی از رفتار برخی از عناصر ناآگاه و مُخل نظم عمومی و ایجاد مشکلات حاد تردد در خیابان‌های شهر، در مواردی بواسطه نبود امکان خدمات امدادیِ آمبولانس‌ها و آتش‌نشانی، خسارت جانی به بیماران و عوارض روحی جدی به شهروندان وارد شده است.

دبیرخانه شورای تامین اصفهان در بیانیه خود تاکید کرده است: در این تخلفات ضمن اعلام به شرکت‌های بیمه، هرگونه خسارت وارد شده متوجه شخص خاطی خواهد بود بنابراین انتظار می‌رود از هرگونه اقدامِ منجر به مسدود شدن عبور و مرور و حرکت در محورهای ارتباطی، به طور جدی اجتناب شود.

در این بیانیه با عذرخواهی و در عین حال قدردانی از صبر و حوصله شهروندان و مردم شریف تصریح شده است که خانواده‌ها در شرایط کنونی برنامه‌های حضور خود و فرزندانشان را در شهر به حداقل برسانند.

امروز در پی برخی اعتراض های مسالمت آمیز نسبت به افزایش نرخ بنزین در اصفهان،  شماری از اخلالگران و اوباش ضمن بستن تعدادی از خیابان های اصلی و معابر به برخی اماکن عمومی خسارت وارد کرده و برای شهروندان عادی مزاحمت ایجاد کردند.  

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا، ‌از بامداد جمعه ۲۴ آبان قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای یک هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین غیرسهمیه‌ای سه هزار تومان تعیین شد.  

کد خبر 463584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha