مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان از برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند صنایع پوشاک الگوی دوخت (اسپاد) غرب کشور در آذرماه سال‌جاری در استان خبر داد.

سیدجمیل احمدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیدجمیل احمدی، اظهار کرد: نخستین رویداد استارت آپی در حوزه مد و پوشاک در آذرماه سال‌جاری در حوزه‌های طراحی لباس، برندینگ و بازاریابی، تولید صنایع پوشاک، مد و لباس و صنایع وابسته با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، کرمانشاه، کردستان و همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان هدف از برگزاری این رویداد را حمایت از تولید داخلی با تکیه بر رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در حوزه پوشاک بیان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در سطح استان کردستان در حوزه صنایع پوشاک و صنایع وابسته به آن این اداره کل با همکاری آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای باران و مجموعه تولیدی هنر دوخت اقدام به برگزاری اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک غرب کشور خواهد نمود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد استارت آپی می‌توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان به نشانی: www.kurdtvto.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در این رویداد کمک نوآور اقدام نمایند.

احمدی اظهار داشت: سه روز تلاش، تیم‌سازی و کارآفرینی در حوزه پوشاک می‌تواند علاوه بر توسعه دیدگاه‌های جدید در حوزه پوشاک، زمینه لازم در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این بخش را به همراه داشته باشد.

در پایان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از حمایت از ایده‌های برتر این رویداد استارت آپی خبر داد و گفت: افرادی که دارای ایده‌های اجرایی و عملیاتی باشند مورد حمایت قرار گرفته و از آن‌ها با اهدای لوح تقدیر و تندیس استارت آپ تجلیل خواهند شد.

کد خبر 463542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha