برخی از شهرستان‌های استان تهران در پی اصلاح قیمت بنزین شاهد تجمع‌ مسالمت آمیز مردمی است.

پمپ بنزين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در پی اطلاعیه ساعت ۲۴ پنجشنبه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مبنی بر اصلاح قیمت بنزین، شنبه صبح شاهد برگزاری تجمعات مسالمت آمیز در برخی از شهرستان های استان تهران در اعتراض به این اطلاعیه هستیم.

بر اساس مشاهدات عینی در شهرستان هایی مانند شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، دماوند و پردیس شاهد تجمع آرام مردم هستیم .

در این تجمعات، مردم با خاموش کردن اتومبیل های خود، به سیاست های دولت در زمینه اصلاح قیمت بنزین انتقاد کردند.

در مسیرهای تردد خودروها در خیابان های اصلی بهارستان، رباط کریم، خیابان ولیعصر(عج) شهریار، خیابان کامیون داران پردیس به سوی تهران و نیز شمال کشور، میدان جهاد دماوند و برخی دیگر از خیابان ها این توقف خودروها موجب انسداد مسیر تردد شد.

یکی از معترضان در دماوند در این خصوص گفت: با توجه به گرانی های موجود در کشور اصلاح ۳ برابری قیمت بنزین اوضاع را برای قشر ضعیف جامعه سخت می کند و ما به این موضوع انتقاد داریم.

وی ادامه داد: البته باید بگوییم، اعتراضات ما مسالمت آمیز بوده و هرگز از آشوب گری در این شهرستان حمایت نخواهیم کرد.

این منتقد دماوندی اضافه کرد: ما مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری می کنیم.

گزارشات ارسالی از شهریار و ملارد حاکی است همراهی نیروی انتظامی با مردم معترض به خوبی صورت گرفته و همین امر سبب برگزاری مسالمت آمیز و آرام تجمعات شده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی که نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان نیز است، ضمن انتقاد از اصلاح قیمت بنزین گفت: اعتراضات مردمی به حق است، اما باید این انتقادات را از آشوب گری متمایز کرد، چرا که همگان دیدند، در کمال آرامش انتقادات انجام شد.

کد خبر 463525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha