سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ملی پوشان کشورمان در دیدار مقابل عراق سراسیمه و نگران بودند، گفت: حتی بازیکنان باتجربه هم در فضای این مسابقه حل شده بودند.

تیم ملی

جلال طالبی در گفتگو با مهر، با اشاره به باخت ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر، گفت: ملی پوشان کشورمان در این مسابقه سراسیمه، شتابزده و نگران بودند. در یک کلمه ناهماهنگ بودیم. فکر می کنم به خاطر اینکه در ۱۰ روز گذشته از این مسابقه به عنوان دیدار «مرگ و زندگی» یاد شده بود، فشار روحی و روانی زیادی روی کادر فنی و بازیکنان وجود داشت.

وی افزود: به جز مشکلاتی فدراسیون فوتبال، غیبت مارک ویلموتس و زمان کم برای آماده سازی، در زمین فاکتورهای بازی را نداشتیم. بازیکنان ما به هم ریخته ظاهر شدند. به هر حال نمی توان این باخت را تقصیر یک نفر انداخت و مشکل کل تیم بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: به نظرم تیم ملی ایران برای پیروزی به زمین نرفت و صرفا می خواست بازنده نباشد. در حالی که عراق آمده بود که پیروز شود. این خلاصه تفاوت ایران و عراق بود. عراق در نیمه دوم منظم تر بود و پیروزی در این مسابقه از جهات زیادی بخصوص اتفاقات اخیر این کشور برایشان مهم بود.

طالبی با بیان اینکه تمام مجموعه فدراسیون و تیم ملی در این باخت دخیل بوده است، یادآور شد: بازیکنان در حد انتظار نبودند. حتی بازیکنان باتجربه و نفراتی که فکر می کنیم می توانند در مواقع سختی نتیجه را عوض کنند، کاری نکردند. در واقع آنها هم در فضای بازی حل شده بودند.

وی در ادامه گفت: ما الان باخته ایم و هرچه هم انتقاد کنیم کار مشکل تر می شود. باید سعی کنیم در این چند ماه اردوهای مختلفی داشته باشیم و بازی های تدارکاتی برگزار شود. حمله به مربی و بازیکنان تیم ملی مشکلی را حل نمی کند و حتی وضعیت را وخیم تر می کند. باید امیدوار باشیم در دیدار عراق و بحرین، بحرین به پیروزی برسد تا شانس ما برای صعود زنده بماند.

کد خبر 463340

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha