رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ امروز در قاره آسیا پیگیری می‌شود و در گروه C تیم ملی عراق در امان پایتخت اردن میزبان تیم ملی ایران است.

تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، برای هواداران تیم ملی ایران هنوز زخم حذف تیم ملی با شکست در ضربات پنالتی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در استرالیا مقابل عراق تازه است و همه امیدوارند با پیروزی در بازی امشب این زخم التیام یابد. البته نمایش ناامیدکننده ملی‌پوشان در دیدار با بحرین باعث نگرانی‌های زیادی شده است.

این دیدار برای تیم ملی ایران بازی مرگ و زندگی خواهد بود و ساده‌انگاری است که فکر کنیم در صورت باخت در این دیدار همچنان ما بخت صعود داریم. بحرین و عراق تیم‌های خوبی هستند که در تهران هم بازی با آنها ساده نخواهد بود. در این دیدار تیم ملی باید با تمام توان به مصاف عراق برود تا تیم پیروز میدان شود. عراق با توجه به حضور بازیکنانش در لیگ برتر فوتبال ایران شناخت کافی از تیم ملی دارد. البته توان بازیکنان ایران فراتر از فوتبال آسیاست و با توجه به تاکتیک‌پذیری آنها می‌توان مانع بزرگ عراق را از سر راه برداشت.

با توجه به نا آرامی‌های اخیر در عراق فیفا تصمیم گرفت دیدار ایران و عراق در کشور ثالث برگزار شود و این امر تا حدود زیادی به سود ایران خواهد بود تا در جوی آرام‌تر نسبت به بصره پا به میدان مبارزه بگذارد. در بازی دیگر این گروه تیم هنگ‌کنگ در خانه به مصاف بحرین خواهد رفت.

طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های اول گروه‌های ۸گانه همراه چهار تیم دوم با بیشترین امتیاز به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی راه می‌یابند. در مرحله نهایی تیم‌ها در دو گروه شش تیمی قرار می‌گیرند. در دیگر بازی‌های مهم امروز در گروه A سوریه میزبان چین است. در گروه D  در تاشکند ازبکستان میزبان عربستان است و در گروه B اردن با استرالیا روبرو می‌شود.

کد خبر 463225

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha