پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

حسن روشن امید زیادی به برد تیم ملی ایران مقابل عراق ندارد.

حسن روشن

به گزارش همشهری آنلاین، حسن روشن دلش روشن نیست که تیم ملی بتواند مقابل عراق به پیروزی برسد. وی دلیل آن را کی‌روش می‌داند و اینکه او وارد موضوع سازندگی نشد. این پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلال در این خصوص به مهر گفت: متاسفانه کی‌روش در سالهایی که در ایران بود اصلا در بحث سازندگی وارد نشد و همه تمرکزش را گذاشت روی تیم بزرگسالان و این باعث شد تا امروز ویلموتس کارش را با تیم ملی از صفر آغاز کند. کی‌روش وظیفه داشت به جز تیم ملی بزرگسالان بر تیم‌های پایه به خصوص تیم امید هم نظارت داشته باشد و مربیانی را در کادرش پرورش دهد که بعد از او سرمایه فوتبال ایران باشند. اما این کار را نکرد.

وی اضافه کرد: اگر در یک مقطعی فوتبال ما مربیانی مثل حشمت مهاجرانی، منصور پورحیدری، حسن حبیبی، اصغر شرفی و دیگران را داشت، ثمره حضور مربیان خارجی خوبی بود که به جز تمرین دادن و ارنج کردن، به کار سازندگی مربیان هم پرداختند. کاری که کی‌روش از آن غافل بود و یا تعمدا انجام نداد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: متاسفانه کی‌روش کارهای مشکوک دیگری هم انجام داد که چون سندی در دست نیست نمی‌توان محکم در باره آن صحبت کرد. اما همیشه حضور چند بازیکن دو رگه که حتی کیفیت بالایی نداشتند و فارسی هم بلد نبودند در تیم ملی شک بر انگیز بود. به خصوص که خیلی از آنها حتی برای تیم ملی بازی هم نکردند. مثلا ما در جام جهانی ۲۰۱۴ بازیکنان دو رگه‌ای داشتیم که یک دقیقه هم بازی نکردند. آیا نمی‌شد به جای آنها بازیکنی که در لیگ داخلی بازی می کردند را به جام جهانی فرستاد؟ این مسائل ما را به کی‌روش بدبین کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی تاکید کرد: آوردن بازیکن دو رگه با فریدون زندی مُد شد. اما زندی و امثال او کیفیت بالایی داشتند و برای تیم ملی بازی کردند و کمک کردند. ما حتی با نفراتی مثل دژآگه، قوچان نژاد و حتی سامان قدوس هم مشکلی نداریم و از حضور این بازیکنان یا نفراتی مثل آنها در فوتبال ایران استقبال هم می‌کنیم. مشکل ما روی آن دسته از بازیکنان دو رگه‌ای بود که آمدند و بازی نکرده رفتند تا تنها حضور در تیم ملی و جام جهانی به رزومه آنها اضافه شود.

روشن در خصوص بازی ایران و عراق بیان داشت: این بازی هم برای ما خیلی سخت است. فکر این که چون بازی در اردن است ما می‌توانیم برنده باشیم را باید از سر بیرون کرد. تیم ایران اگر در این بازی خیلی شانس بیاورد بازی مساوی می‌شود. اما خدا کند این بازی را ببریم.

کد خبر 463215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha