چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: تمرکز ما روی سیستم بازی خودمان است.

ويلموتس

به گزارش همشهری آنلاین، مارک ویلموتس در کنفرانس خبری پیش از دیدار  ایران با عراق گفت: به اردن آمدیم تا با تیم عراق بازی کنیم و در واقع این بازی سومین دیدار خارج از خانه ما از مجموع ۴ دیداری است که باید در خارج از خانه به میدان برویم. کاملا برای این بازی آماده شدیم و جلسه تئوری هم داشتیم با بازیکنان و تمرکز اولیه ما روی سیستم خود ما است. ضمن اینکه درخصوص چند بازیکن نیز باید تصمیم گیری کنیم و در واقع پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: به اهمیت بازی واقف هستیم اما این موضوع نباید این موضوع فشاری ایجاد کند. همه بازی‌ها همین است و یا می‌بریم یا می‌بازیم و باید روی هدف نهایی یعنی صعود به جام جهانی متمرکز باشیم. ۳ بازی از ۴ بازی ما خارج از خانه بوده و ۳ بازی هم در داخل خانه داریم. همه بازی‌ها برای ما مهم است و مثل همه بازی‌ها به صورت حرفه‌ای برای این بازی هم آماده شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان تاثیر جابجایی بازی از عراق به اردن گفت: برای ما تفاوتی ایجاد نمی کند، همیشه به بازیکنانم می گویم که همه تمرکزشان روی بازی باشد نه روی مباحث اطراف بازی و اینکه تعداد تماشاگر چه میزان باشد، مهم نیست. مهم موارد تکنیکی و تاکتیکی است که در زمین اجرا می شود.

کد خبر 463152

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha