همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برای پرورش خلاقیت کودکان و آشنایی آنها با دنیای فناوری نوین، کارگاه «قصه گویی با داستانپ» در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

قصه گويي

همشهری آنلاین- بهاره خسروی: رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: «این کارگاه با همکاری گروه استارتاپ «داستانپ» برای کشف استعداد کودکان و پرورش نبوغ ذهنی آنها در دنیای مدرن و دیجیتالی برگزار می شود.»

به گفته «پوریا سیم­چی»، معرفی قومیت های کهن ایرانی، نوع پوشش و آداب و رسوم آنها و همچنین آشنایی با ادبیات و اسطوره های ارزشمند کشورمان از دیگر اهداف اجرای این گارگاه قصه گویی است. او درباره جزییات  کارگاه قصه گویی با داستانپ افزود : «کارشناسان قصه گویی با پوشش های محلی ایرانی میان کودکان حاضر می­شوند و برای آنها قصه های عامیانه از ایران باستان و ادبیات غنی کشورمان روایت می کنند. همچنین برای ایجاد علاقه و ترغیب حس مشارکت کودکان از آنها دعوت می­شود تا در پایان داستان برداشت ذهنی خود را نقاشی کنند. این نقاشی ها پس از جمع­آوری با استفاده از نرم افزار «داستانپ» تبدیل به انیمیشن می شوند و در اختیار کودکان قرار می گیرند.»

شرکت در این برنامه برای کودکان ۴ تا ۹ سال آزاد و رایگان است. سیم­چی در ادامه از والدین علاقه­مند به کشف استعداد های فرزندانشان و حضور در این برنامه فرهنگی دعوت کرد روز یکشنبه ۲۶ آبان ساعت۱۰به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۰۲۱۳۴ تماس بگیرند.

کد خبر 462842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha