واکنش کریس رونالدو در دیدار این هفته یوونتوس مقابل میلان ممکن است برای این بازیکن گران تمام شود و او را دو سال از بازی در سری آ محروم کند.

كريس رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو که در این فصل و مخصوصا در فوتبال باشگاهی اصلا عملکرد قابل قبولی حداقل در مقایسه با سال‌های گذشته خود نداشته است، در دیدار مقابل میلان توسط مائوریتسیو ساری تعویض شد و در ادمه واکنش تندی به تصمیم سرمربی تیمش نشان داد. رونالدو بعد از این که در دقیقه ۵۵ جای خود را به پائولو دیبالا داد، به رختکن رفت و زودتر از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد.

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و تیم‌های رئال مادرید، میلان، اینتر و رُم در گفت و گو با برنامه تیکی تاکا خاطره‌ای از دوران حضور خود در ترکیب رم نقل کرد که در دیدار مقابل لاتزیو، بعد از تعویض شدن ابتدا از شدت عصبانیت ورزشگاه را ترک کرده اما در ادامه به دلیل جلوگیری از محرومیت به المپیکو بازگشته است. در واقع قوانین موید آن است که بازیکنان به دلیل احتمال انجام آزمایش دوپینگ حق ندارند پیش از اجازه افسران تست دوپینگ از ورزشگاه خارج شوند و رونالدو مرتکب چنین کاری شده است.

آنتونیو کاسانو گفت: رونالدو قبل از پایان بازی استادیوم را ترک کرد و شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید، زیرا یک کمیته کنترل ضد دوپینگ در استادیوم حاضر است و این کار تخلف محسوب می‌شود. من در دیدار مقابل لاتزیو مجبور شدم سریعا به ورزشگاه برگردم تا از محرومیت دو ساله خود جلوگیری کنم".

کد خبر 462749

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha