رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، از وجود بیش از ۲۰ هزار حلقه لاستیک در انبارهای استان خبر داد.

محمد دره‌وزمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد دره‌وزمی امروز دوشنبه (۲۰آبان) در جلسه تنظیم بازار استان که با حضور معاون وزیر صمت و استاندار کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ۱٨ جلسه تنظیم بازار استان در سال جاری برگزار شده که ۱۴۲ مصوبه در پی داشته است و ۱۷ نمایشگاه طرح ضیافت و پاییزه نیز در سطح استان برای تنظیم قیمت‌ها برپاشده است.

وی با اشاره به ۵۵٨ مورد مراکز برگزاری فروش های فوق‌العاده در واحدهای صنفی، تعاونی های مصرف و فروشگاها سطح استان، افزود؛ از آغاز سال جاری تاکنون ۱٨ هزار و ۷۵۰ تن شکر، هزار و ۳۱۴ تن برنج، ۱٨ تن چای، پنج هزار و ۴۰۰ تن قند و ۳۲۰ تن گوشت قرمز توزیع و در اختیار شهروندان قرار گرفتە است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از تأمین و حمل هزار تن شکر بە استان خبر داد و عنوان کرد: این شکر با نرخ مصوب ۴ هزار و ۵۰ تومان تأمین شدە است و بە مرور در اختیار مصرف کنندە قرار می‌گیرد.

درەوزمی با اشاره بە میزان بازرسی‌ها از سطح اصناف در استان، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری، بیش از ٦۹ هزار مورد بازرسی انجام شدە و در این رابطە ۳۹۹ پروندە تشکیل شدە کە برای اصناف متخلف جریمە ۳۷ میلیارد ریالی از نهادهای ذیربط صادر شدە است.

کد خبر 462655

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha