نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با اشاره به سخنان دیروز رئیس جمهور گفت: سینه‌چاکان دولت هم سخنان دیروز رئیس جمهور را برنتافتند.

نماینئده محلات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی  با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در یزد اظهار کرد: این سخنان آنچنان غیرقابل دفاع بود که بسیاری از سینه چاکان دولت نیز آن را برنتافتند.وی تصریح کرد: براساس اصل ۴۹ قانون اساسی رئیس جمهور موظف به جلوگیری از فساد ‌و اختلاس است، سوال این است چرا آقای روحانی به وظیفه خود عمل نکرده‌ و آیا پرونده ۲۵هزار میلیاردی گروه عظام، ۱۲هزار میلیاردی بانک گردشگری و... را به رئیس جمهور اطلاع داده‌اند؟

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: چرا باید افراد مسئله‌داری که به ملک و ملت رحم نمی‌کنند زمام امور را به دست گیرند؟ آقای روحانی آیا خبر از فساد دستیار خود و داماد وزیر کار ‌و دختر وزیر صنعت خود و... دارید؟ چرا حالا که نوبت به نزدیکان شما رسید چوب لای چرخ قوه قضاییه می‌گذارید؟

سلیمی بیان داشت: آقای روحانی حقوقدان است و می‌داند اگر از جرمی اطلاع داشته باشیم و به مراجع ذی‌صلاح اطلاع ندهیم خود مجرمیم، اگر مطالب رئیس جمهور صحیح باشد چرا در طول ۶ سال گذشته اطلاعات خود را در اختیار قوه قضاییه نگذاشته است.وی افزود: رئیس جمهور که موافق فساد نیست چرا به نحوی سخن می‌گوید که تصور عمومی از سخنان او دفاع از فاسد و مفسد باشد، ۶۰ تن طلا در دولت شما به تاراج رفت، ۱۸ میلیارد دلار هم در دولت آن شد که شد، چرا دولت لیست متخلفان را اعلام نکرده است، آقای روحانی می‌داند آقای عراقچی به این دلیل تحت تعقیب هستند و...

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: رئیس جمهور باید خود به روند مقابله با فساد کمک کند، به مخالفین خود تهمت نزند که «اسلام نمی‌شناسند و ایمان نمی‌شناسند» اینها از رئیس جمهور بعید بود، آیا هرکس مخالف دولت است کافر است؟سلیمی گفت: آقای روحانی شما به مردم گفتید زبان دنیا را بلدید و مشکلات را حل می‌کنید، گفتید سالی یک میلیون شغل ایجاد می‌کنید،گفتید در انتصابات کشتی کشتی آدم نمی‌آورید ....حالا می‌فرمایید اشتغال به شما مربوط نیست! حتما به رئیس جمهور کشور دیگری مربوط است، کاش یک بار وظایف خود را در قانون اساسی بخوانید.

کد خبر 462643

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha