دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با تایید فوت یکی از اعضای اسبق شورای اسلامی شهر کرمانشاه با گلوله گفت: علت فوت این فرد در دست بررسی است.

تيراندازي قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه اعلام کرد: در پی اعلام فوت یکی از اعضای اسبق شورای شهر کرمانشاه در اثر اصابت گلوله، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در حالی که بازپرس ویژه قتل و گروهی از مامورین انتظامی وی را همراهی می کردند از محل واقعه منتهی به فوت مرحوم «محسن ملکی» بازدید و معاینه بعمل آورده و بر روند تحقیقات میدانی بازپرس از نزدیک نظارت کردند. متعاقبا و به فوریت گروهی از کارشناسان متشکل از پزشکی قانونی و کارشناس رسمی رشته سلاح و مهمات و کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور دادستان ارزیابی های دقیق فنی و کارشناسی را انجام دادند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این تیم کارشناسی ضمن تایید فوت ناشی از اصابت گلوله تا این مرحله شواهدی حاکی از حدوث واقعه جنایی (قتل) بدست نیامده است و قرائن موید وقوع حادثه (رعایت نکردن جوانب احتیاط به هنگام حمل یا تنظیف سلاح) است. همچنین به اذعان اولیا دم جان‌ باخته، سلاح بکار گرفته شده دارای پروانه مجاز حمل است و تحقیقات بیشتر پیرامون موضوع کماکان ادامه دارد.

دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در پایان تاکید کرد شایسته است از هر قسم گمانه زنی های فاقد مبنا در این خصوص اجتناب شود.

کد خبر 462332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha