تیم تفنگ سه وضعیت بانوان در تیراندازی قهرمانی آسیا نقره‌ای شد و تیم‌های تفنگ بادی ایران در دو بخش بانوان و آقایان صاحب عنوان سوم و مدال برنز شدند.

تيم‌هاي تيراندازي بانوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در شهر دوحه قطر و در رشته تفنگ بادی آقایان، مهیار صداقت با ۶۲۵.۷ امتیاز به عنوان نفر هفتم راهی فینال شد.

در این رشته حسین باقری و امیرمحمد نکونام، دو تیرانداز دیگر کشورمان با ۶۲۳.۵ و ۶۲۳.۴ امتیاز به عنوان نفر پانزدهم و شانزدهم آسیا به کار خود پایان دادند. در این رقابت‌ها ۵۹ ورزشکار حضور داشتند.

در بخش تیمی نیز پس از تیم‌های چین و کره جنوبی، تیم ایران با ترکیب حسین باقری، امیرمحمد نکونام و مهیار صداقت با ۱۸۷۲.۶ امتیاز به مقام سوم دست یافت و مدال برنز را برگردن آویخت.

همچننی فاطمه کرم‌زاده در تفنگ بادی بانوان با ۶۲۸.۱ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه هفتم آسیا راهی فینال شد.

در این رشته نجمه خدمتی و حسنا توتونچی با امتیاز ۶۲۷.۳ و ۶۲۲.۲ به ترتیب در جایگاه‌های دهم و بیست و سوم آسیا به کار خود پایان دادند.

در بخش تیمی این رشته نیز تیم ایران متشکل از فاطمه کرم‌زاده، نجمه خدمتی و حسنا توتونچی با ۱۸۷۷.۶ امتیاز پس از کره جنوبی و هند به مقام سوم دست یافت و دومین مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

گفتنی است پیش از این دو سهمیه رشته تفنگ بادی بانوان توسط نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان کسب شده است.

در ادامه هانیه رستمیان، تیرانداز تپانچه کشورمان با ۵۷۴ امتیاز به عنوان نفر هشتم راهی فینال شد که با کسب سهمیه ۷ نفر دیگر، وی به عنوان نفر بعدی راهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

دیگر تیراندازان کشورمان گلنوش سبقت‌الهی و مینا قربانی با ۵۷۳ و ۵۶۵ امتیاز به عنوان نفر سیزدهم و سی‌ام به کار خود پایان دادند.

تیم ایران متشکل از هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و مینا قربانی با ۱۷۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم آسیا ایستادند.

اما در ماده تفنگ سه وضعیت بانوان، فاطمه کرم‌زاده با امتیاز ۱۱۷۳ به عنوان نفر چهارم وارد فینال شد و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد.

الهه احمدی با امتیاز ۱۱۶۸ نفر دهم و مه‌لقا جام‌بزرگ با امتیاز ۱۱۶۴ نفر بیستم شدند.

تیم ایران متشکل از فاطمه کرم‌زاده، الهه احمدی و مه‌لقا جام‌بزرگ با ۳۵۰۵ امتیاز پس از تیم چین به مدال نقره دست یافت و تیم هند سوم شد.

در این ماده نجمه خدمتی با ۱۱۷۹ امتیاز در گروه mqs به کار خود پایان داد.

چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از ۱۴ تا ۲۳ آبان ماه در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

کد خبر 462259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha